Wat een avontuur: op en neer naar München, (bijna) al je horloges verkocht voor één grail . Zeker één van de mooiste Daytonas/Rolexen…
Gefeliciteerd en heel veel draagplezier!!
Jeroen,
Je verhaal gelezen hebbende, wil ik je zeggen, dat dit veruit de mooiste grail ooit is van Rolex en alle andere merken, die ik ooit heb mogen aanschouwen.
Petje af, werkelijk. En je vader: er is geen betere.
MvG,
JB
Hoe is het met jouw Calatrava?
Zonder T sr hier te kort te doen zijn er denk ik wat meer criteria te verzinnen dan chaufferen naar München en wat pietermannen op tafel leggen…
Er is geen betere? Mijn vader stimuleerde me op mijn 18e om het huis uit te gaan, op kamers te gaan, te studeren en de wereld te zien. Vind ik toch wat betere uitgangspunten dan de chauffeurs spelen om een horloge van 17K Euro op te halen.
Op zich heb je een punt, ware het niet dat @JTrapman niet thuis woont, studeert en vorig jaar nog een rondreis China heeft gemaakt.
Ik heb weinig betaald hieraan hoor.
Alleen 'even ’ het bandje, met de afspraak dat MOCHT jr het horloge verkopen met evt een kleine winst, dat bandje gewoon terug betaald moet worden…
Na de strubbelingen van de week ervoor was deze reis zeker geen chaufferen doch een zeer nodig/welkom vader-zoon moment. Quality time en voor beiden geen vlucht mogelijkheid
jamaar brandstof en koffie bij de Rastplatz dan?
Achja, zo heb ik twee keer in het buitenland gestudeerd/onderzoek gedaan en een paar jaar langer over mijn studie gedaan door allerhande bijzaken. Alsnog een betere investering dan zo’n horloge. Maar iedereen moet lekker zelf weten wat ze doen. Maar dat gelul van ‘er is geen betere vader (…)’. Hou op zeg.
Gedeelde brandstof…en koffie door Jr…
Ok ok…ik ook een keer, de Schnitzels
Maar, dat doe ik sowieso met regelmaat, eten. Dus is niet noemenswaardig voor mij.
Die 2 tankjes peut (ieder 1) die vormen ook de kosten niet.
Onderhoud en afschrijving op een jaar kilometrage van ca 25.000 vallen ook wel mee lijkt mij.
Er zijn heus betere vaders.
Ik ben gescheiden van Jr’s moeder.
Heb geen schuldgevoel. Beter 2 gelukkig gescheiden mensen dan 2 mensen die elkaar niet meer gelukkig maken, maar de kinderen, dát is wel het enige punt!
Ik heb getracht Jr eea mee te geven: Respect, eerlijkheid, oprechtheid en nog zo eea.
En dat is 100% gelukt. Samen met zn moeder!
Het was niet de bedoeling om jullie gezinssituatie onder de loep te nemen, maar meer de overdreven weëigheid over het samen ophalen van een horloge te benoemen. Het lijkt wel Amerikaanse kerst in dit topic.
God, god, wat het allemaal niet met zich meebrengt, zo’n horloge.
En al dat sentimentele gedoe komt voornamelijk van anderen Ben er over het algemeen sowieso niet zo van.
Voor mij was het gewoon leuke quality-time. Prima toch? Heel stuk leuker en fijner dan in je eentje erheen moeten.
I smell afgunst…
Daar gaat t helemaal niet om.
Het was gewoon LEUK en PRETTIG om, na een ‘aanvaring’ met mn zoon, 22 uur quality time door te brengen.
Niets meer, niets minder.
Dat daarmee het horloge nét ff iets meer waarde, emotioneel, dan alleen financieel heeft gekregen is meegenomen.
Ik ben geen 'beste’vader. Ik ben ‘vader’ en dat is bijzonder genoeg!
Nee hoor, ik heb een prima relatie met mijn pa, ik word alleen niet goed van dat zoetsappige geouwehoer en dat verbinden van emoties aan het ophalen van een horloge. Als je dan zonodig die gevoelens aan je pa ergens aan wil koppelen, doe het dan aan je opvoeding of de keuzes die je hebt gemaakt en niet om een ritje om wat op te halen.
T is hier net Facebook, kan alleen liken en niet DISliken
Boeiend, volgens mij maken anderen hier een groter emotioneel verhaal van dan de Trapman’s. Jeroen verkoopt m toch weer binnen een jaar.
Ja, daar doel ik ook op. Ik ben er wel klaar mee in dit topic.