Gefeliciteerd met je aanwinst Jeroen! Dit is dus nu het enige horloge dat je hebt? Gewaagde keuze hoor!
Je hebt natuurlijk wel een punt, maar je kan het ook andersom bekijken. Ik had een vijftal horloges van A-merken, die op een gegeven moment (om en nabij hetzelfde moment zelfs, allemaal ongeveer even oud) een servicebeurt zouden moeten krijgen. Kijk maar eens hoe duur dat zal zijn.
En persoonlijk vond ik de collectie niet prettig meer, daar ik steeds maar 1 horloge kon dragen en de rest dus thuis stond. Daar voelde ik mij niet veilig bij, dus ga je kijken naar een kluis (maar waar moet je dat dan weer kwijt?) of een kluis in een bank (maar dan kan ik niet altijd onbeperkt bij mijn horloges), etc. Nu heb ik het horloge standaard om mijn pols, en thuis verder weinig noemenswaardigs liggen. Stuk veiliger gevoel, hoe raar het wellicht ook klinkt.
Nee, ik heb ook nog een Tudor Black Bay en een SKX007
Op een gegeven moment nog een sub €1000 horloge erbij om de flipperaar in mij gerust te stellen, waar ik dus lekker mee kan spelen.
Ik voel weer een vader-zoon ruzie aankomen…
Haha, die ligt niet thuis!
Monaco bedoelt je Black Bay als het horloge dat je weinig noemenswaardig vindt en niet je vader (denk ik)
Maar je hebt wel een punt. Gewoon altijd je kapitaal bij de hand ipv bij de bank of onder de bank thuis
Dan zou ik het geld van die kluis in kickbox lessen stoppen voor als er ineens figuren in de parkeergarage ongezonde interesse tonen in je horloge Mooi ding!
Dat weet ik, en zoals aangegeven ligt die (voorlopig) elders opgeborgen, daar ik nu toch enkel de Daytona draag. Oftewel, niets noemenswaardigs in huis
[quote=“JTrapman, post:164, topic:61490, full:true”]
Je hebt natuurlijk wel een punt, maar je kan het ook andersom bekijken. Ik had een vijftal horloges van A-merken, die op een gegeven moment (om en nabij hetzelfde moment zelfs, allemaal ongeveer even oud) een servicebeurt zouden moeten krijgen. Kijk maar eens hoe duur dat zal zijn.
En persoonlijk vond ik de collectie niet prettig meer, daar ik steeds maar 1 horloge kon dragen en de rest dus thuis stond. Daar voelde ik mij niet veilig bij, dus ga je kijken naar een kluis (maar waar moet je dat dan weer kwijt?) of een kluis in een bank (maar dan kan ik niet altijd onbeperkt bij mijn horloges), etc. Nu heb ik het horloge standaard om mijn pols, en thuis verder weinig noemenswaardigs liggen. Stuk veiliger gevoel, hoe raar het wellicht ook klinkt.
[/quote]'
Het leven van een horlogebezitter gaat niet over rozen
Houd je hem ook om tijdens het pilsen? Ik weet nog dat ik in mijn studententijd regelmatig ergens 's morgens wakker werd zonder dat ik wist hoe ik daar kwam.
Dacia, nuf said.
Ook nog schizofreen, net zestien en dan al waanbeelden van studeren en aan de pils.
En wel zodanig dat je niet meer weet waar je terecht bent gekomen.
Ah toch. Ok, dan weet ik wat jij voor je 22e verjaardag krijgt
Vroege leerling
Ik heb geen Rolex, maar als ik op je foto’s kijk lijkt het net of er op de gesp een kroontje staat dat uitsteekt. Krast dat niet op alles waar je jouw pols op legt?
Mooi horloge !
Veel plezier ermee .
Mooi verhaal en dito klokje! Ook één van mijn grails, alleen heb ik de hoop dat Rolex binnen enkele jaren een stalen versie met ceramic bezel uitbrengt.
Tot die tijd kan ik mooi sparen.
Mooi ook om de horloge passie met senior te kunnen delen. Mijn vader is in de veronderstelling dat mijn Dweller een Lorus is. Ik laat 'm naar in die waan want z’n hart zou stoppen met bonzen als ik de feiten achter 't klokkie zou vertellen…
“Pa, het is een echte Rolex!”
“Ja vast, uit Turkije zeker?”
“Nee, weet je nog al dat geld dat je ooit voor mij op een spaarrekening hebt gezet?”
“…”
“Pa?”
Haha net iets anders, maar 't resultaat zou 't zelfde zijn
Ja daar hebben Geer & Goor het nog steeds over…