Volgens mij was het de appel die niet ver van de boom viel
Kijk zo beleef je een hobby. Beste klok gefeliciteerd!
Nouja in dit geval wel “nou nou” anders had ie hem moeten laten liggen omdat de band te groot was
Pa Trapman heeft de boel gewoon gered man! Ik zeg standbeeld
Of is dat ook weer te ver gezocht…? Overigens eens met het standpunt hoor. Het is gewoon een geile klok. Al had ie hem van een dode pooier op straat moeten plukken NET zo mooi
Had hem anders ook meegenomen, maar wel met een ander gevoel
Desalniettemin vind ik het een top gebaar en ben ik er erg dankbaar voor.
Maar dat algehele soetjesappelgedoe is ook weer niet nodig.
Zo sneu & zielig is het allemaal niet dunkt mij…️ ?
Ik lees net ’ kijk zo beleef je een hobby '… ??
Ja. Met elk jaar een nieuwe kleur BMW 5 en de andere weer inruilen rijd je auto…, , met een ouwe Seat elk jaar naar de apk ben je sec gezien maar wat aan het aankloten…
Ja. Met elk jaar een nieuwe kleur BMW 5 en de andere weer inruilen rijd je auto…, , met een ouwe Seat elk jaar naar de apk ben je sec gezien maar wat aan het aankloten…
UH
Ik wil geen taalnazi zijn maar eh??
Wat snap je niet in de opbouw dan?
Deze zin dus hahaha
Ja. Dan rij je comfortabel auto…
Geen zorgen , en als de facelift uitkomt ruil je hem weer in en je neemt de groene met beige leer… Tot volgend jaar!!
Anders dan elk jaar met samengeknepen billen met je 15 jaar oude Seat bij een sjagrijnige monteur de APK-brug op onder het mom ’ god zegen de greep '…
Dan ben je niet ’ echt ’ aan het autorijden maar aan het kloten…( om maar op de weg te blijven )
Tja, het doet mij gewoon weinig. Ook deze niet. Kan er niet warm of koud van worden. Heb ze wel eens in handen gehad hoor, maar er is gewoon geen vonk of ook maar enige vorm van hebberigheid.
Maar als anderen er blij van worden, dan ben ik dat ook!
Prima. Ik denk dat je wel vd stoerdere klokken bent. En deze leek me nog best sportief, dus dacht dat t misschien aan de kleur/het materiaal lag.
Heel leuk vader en zoon verhaal. Geniet van je mooie horloge!
Mooie klok!!
Geniet ervan!
wow deze heft m’n hart gestolen. Helaas far way out of budget. Geniet ervan!
Mooi verhaal met een nog mooier eindresultaat!
Knap horloge! Maar zou zot worden zo’n horloge dagelijks dragen. Kans op krassen, diefstal,… Wordt nu al hysterisch bij een kras op mijn <200€ horloge
Dat is trouwens iets waarover ik in threads over het consolideren van verzamelingen relatief weinig lees: het risico. Je €20k is nu ‘tied up’ in een enkel horloge. Bij dagelijks dragen slijt het sneller dan wanneer het in een roulatie zou zitten. Wanneer het model aan populariteit zou inboeten in de toekomst, verlies je maximaal waarde. En bij schade, diefstal etc. ben je in 1x alles kwijt. Er Is ook iets te zeggen voor risicospreiding, zoals bij aandelen.
Gelukkig, ik dacht al dat ik de enige was!
leuk verhaal en veel draagplezier!!!