Mooi verhaal en dito mooi horloge.
Geniet ervan.
Euhm… misschien is het geen toeval… Heeft die T al niet eens onbewust een gestolen horloge gekocht…?
Maar rot te horen.
bij http://www.bachmann-scher.de een gestolen horloge kopen? Mag toch echt hopen (vanuit gaan) van niet.
Heb het over T en de Precista, niet over TS. Het is/was eigenlijk een flauw grapje. Toevalligheden die zich elkaar aanvullen.
Volgende keer dat je een horloge van €20k gaat kopen in München terwijl het sneeuwt: even heen en weer vliegen vanaf Dusseldorf. Lukt makkelijk op 1 dag heen en weer.
Alles kan, theekan, koffiekan, thermoskan, maar geheel gouden kast icm geheel stalen band kan imho echt niet. Althans, ik zou het waarschijnlijk niet mooi vinden.
Mooi klok man,geniet ervan.
Ik ben het wel eens met meerde mensen hier in het topic over de band…daar had een passende op gemoeten…korting of niet!
Ik ook niet😄, was gewoon een miskleun😴
Ik ben echt allergisch voor het gekunsteld verbinden van allerlei herinneringen en emoties aan een klok, zoals hierboven veelvuldig gebeurt (je bent hem samen met je vader gaan halen - nou nou!), maar dat neemt niet weg dat ik het een hele dikke klok vind. Niet zo mooi als een (gouden) Zenith Daytona, maar toch Proficiat.
Hoe kun je nou oordelen over hoe iemand een moment met zijn vader beleeft?
Simpel - op dezelfde manier als al die anderen hierboven doen, maar dan in tegengestelde richting. Ik doel trouwens vooral in algemene zin op het verbinden van allerlei emoties aan horloges. Dat gebeurt m.i. hier te pas en te onpas, en uit dit verhaal leid ik geen bijzondere omstandigheid af waardoor dat hier anders zou moeten zijn. Het betreft slechts mijn mening, natuurlijk moet iedereen het voor zichzelf bepalen. Ik krijg er bijna altijd jeuk van, zéker als anderen het voor iemand anders doen (ik betrap JTrapman er zelf iig niet of nauwelijks op).
Fantastisch horloge, gefeliciteerd met deze mooie aanwinst.
Daar heb je een punt. Het staat je natuurlijk vrij om een hekel te hebben aan zulke posts, en dat ongenoegen te delen. Laat ik het dan anders stellen: ik vind het oprecht jammer voor je dat je je niet kunt voorstellen dat iemand emotionele waarde hecht aan een memento van een gedeelde ervaring met zijn vader.
In sommige gevallen kan ik me dat heel goed voorstellen, laat ik dat benadrukken, maar inderdaad in verreweg de meeste gevallen niet.
Bofkont! Veel draagplezier met de nieuwe aanwinst, maar je andere horloges waren ook toppers. Ik zou mezelf er niet kunnen toe brengen om alle spreekwoordelijke horloge-eieren in 1 mand te leggen. Ook leuk dat je vader meegaat in de hobby. Mocht ik vragen aan m’n vader om me even naar Munchen te voeren om een Rolex Daytona op te halen zou ik waarschijnlijk een klap voor m’n kop krijgen en zou ik alvast de brandstof moeten voorschieten…
Geniet!
@JTrapman Prachtige Daytona. Ik zou alleen als de dood zijn dat er iets mee gebeurt. Gelukkig heb je de Tudor nog als beater.
Ook een heel mooi verhaal om te lezen. En zo een road trip met je vader, helemaal top en sjiek👍🏻 Je hebt een hele lieve papa dat hij zomaar even die band voor je koopt!
Dappere en eigenzinnige keuze!
Gefeliciteerd! Leuk verhaal!
Not my cup of tea maar daar gaat het niet om. Veel plezier van dit icoon Jeroen.
Och, zo vreemd ook weer niet. Ik bedoel, ik combineerde zelf ook wel es schakels door elkaar van bijvoorbeeld titanium en staal, maar dan kreeg je beetje bicolor idee bij. Maar geheel staal en geheel goud steekt wat te veel van elkaar af imho.