Dagje op en neer München (oftewel, collectie weg, 1 terug)

Kijk, da’s gelijk een klok met mooie historie voor jou. En ik maar denken dat ik horlogegek ben…zomaar even naar Munchen op en neer voor een horloge. Dan heb je er wat voor over hoor.

Over het horloge zelf: ik ben géén Rolex fan, maar dit ziet er niet verkeerd uit. Wat ik jammer vind is dat ze er een hele menukaart op hebben geprint, tenminste zo ziet het er uit.

Geniet van jouw memorabele aankoop!!!

In 5 uur tijd meer dan 100 reacties op een NA-post, is dat een record?

Nee dat was Perlon…:laughing:

6 likes

Prachtige aanwinst en bijzondere herinnering! Gefeliteerd :sunny:

Super mooie aanwinst en zeker één van de mooiste Rolexen die er is.

Klopt het dat je op dit specifieke model 116515LN Ivory, uberhaubt geen gouden band kan plaatsen doordat de endlinks permanent vast zitten?

Ook hier geen Rolex-fan, maar dit is toch een prachtige klok met ook nog eens een bijzonder verhaal. Veel plezier ermee!

Hiervoor mag je wel een dagje onderweg zijn en ondertussen wat afzien, dat maakt het plezier naderhand alleen maar groter!

Stalenband icm een rosé gouden kast?

255 vind ik niet duur voor toch een rolex aligator bandje?

Kweenie hoe van onschatbare waarde, een Tudor kado mocht immers ook vd hand :wink:

2 likes

Proficiat! Wat een bewogen aanwinst Is dit. Ook wel te zien aan de reactie idd.

Moge ie je veel horlogeplezier en rust geven :smile:

Dat is al de 2e PRS-50-B die gestolen is :disappointed:
Die van mij is ookal ontvreemd.

Proficiat met je aanwinst.

Waarom niet, in deze tijd kan alles , toch?

Wow, just wow…
Leuk verhaal, klapper van een horloge met ook een gruwelijke sluiting op zijn band… Dit NA topic is de klapper van het jaar daar twijfel ik niet aan!

Mooi verslag over een wel heel mooie aanwinst , van harte gefeliciteerd :ok_hand:

Ik was toch benieuwd wat er aan het einde van het verslag als uitsmijter kwam :wink:

Gaaf!

Prachtig verhaal van een Prachtig horloge
Geniet er van !:pray:

Gefulseteerd! :wink:

Sterk en verstandig punt van die band. Wat je zegt: budget is budget. Je moet ergens een grens trekken. Gelukkig had je pa Trapman mee :wink:

Ik vind hem prachtig. Past je pols ook mooi zo te zien.

Geniet er van. En voor die band mag pa hem wel een weekje lenen toch? :stuck_out_tongue:

Gefeliciteerd Jeroen,

Mooie aanwinst en mooi verhaal.
Ik ben blij dat ik ook een beetje heb kunnen helpen.

Geniet er van.

Van harte!
Echt een onwijs mooie klok.
En het verhaal erbij, maakt het alleen maar mooier.
Geniet er van !!!:+1: