Mooi reis verhaal en leerzaam, mooi klokje ook
Hm ja, daar ben ik ook wel beniewd naar eigenlijk. Nog een leuke Seiko op het oog ofzo?
leuk verhaal. gefeliciteerd.
Heel mooi om dit zo te doen! Ik heb 2 jaar geleden ook samen met mijn vader een “reisje” gemaakt om mijn eerste Rolex aan te schaffen. Mijn vader heeft nog geen 4 maanden later een zwaar herseninfarct gehad en kan daardoor nu helemaal niets meer (Locked-in syndroom). Ik koester het horloge en de herinneringen aan de reis en de vooraf gaande gesprekken over het horloge. Ik zeg het nog wel eens tegen hem en dan kijkt hij bevestigend omhoog (dat is de enige manier om met hem te communiceren, via zijn oogbewegingen).
Geniet ervan!
En Tris is ondertussen ook z’n hele verzameling kwijt, net als Jeroen
Not my flavour Jeroen maar je heb hem toch maar bij elkaar gesprokkeld!
Petje af enne…als je hem kwijt wilt? Me jongste zuster is nog vrijgezel!
Ik ben geen groot Rolex fan, maar ik moet toegeven dat dit een geweldige Rolex is. Zeker in deze combinatie van goud en zwart. De leren band is ook prachtig. Al bij al, super gefeliciteerd! @JTrapman.
Veel plezier er van. Zeker een verhaal wat je bijblijft.
Dikke klatser
Prachtig Jeroen, wat een dijk van een Vader, wees er zuinig op, ik bedoel beide R & V.
Ik heb weinig met Rolex, maar deze is wel heeeeel erg mooi. Prachtige klok, mooie band en sluiting en natuurlijk een geweldig verhaal. Deze rit vergeet je je hele leven niet.
Veel geluk en plezier er mee!
Gaaf hoor, een prachtige roadtrip en daarmee een horloge met een verhaal, geniet ervan!
Leuk verhaal en best een schappelijk klokje!
Proficiat en zeker een mooi verhaal!
Volgende stappen zijn er altijd, maar ik wil niet nóg hoger. Dit is wel mijn absolute top van wat ik bereid ben uit te geven. Natuurlijk, in het geval van loterij winnen of iets in die trant zal ik een uitzondering maken, maar anders is dit het.
De Daytona wordt mijn daily. Verder heb ik nog een Tudor Black Bay en een Seiko SKX007. Ik zou op den duur graag nog een horloge in het sub €1000 segment (denk aan Sinn of iets anders leuks) erbij willen hebben om de flipperaar in mij gerust te stellen, om mee te ‘spelen’/ruilen etc. Maar goed, dat komt allemaal vanzelf wel. Momenteel ben ik even klaar in het investeren in horloges en heb ik andere prioriteiten.
Een kluis aanschaffen
Haha, duurste zal zo goed als altijd om de pols zitten. Voor de verkoop van de collectie stond een kluis hoog op mijn lijst, nu niet meer.
Wat een leuk verslag om te lezen. Echt een mooi afgewerkt horloge. Heel veel draagplezier!
Prachtig horloge…mooi onderneming voor de aankoop ook…ik vind het jammer dat hij gaatjes in de clasp heeft…Je had al een cashkorting had gekregen snap ik en een extra €255 is niet niks, maar zonder een passende band was ik (teleurgesteld) zo weer weg. Voor dat geld mogen ze wel een passende band leveren. Wel super dat je pa de aankoop “gered” heeft. Veel plezier met deze topper!!
Sterkte!