Dagje op en neer München (oftewel, collectie weg, 1 terug)

Wat heb je er nu eigenlijk voor weg moeten doen?

Wat een reis! Veel plezier met je Rolex!

Gefeliciteerd met je aankoop en ook een leuk verslag :+1:

Prachtige klok met een net zo’n prachtig verhaal. Koester dit avontuur en je prachtige aanwinst. Maar dat ze een beetje moeilijk doen over een bandje, ik snap dat niet.

Mooi verslag Jeroen, veel plezier met deze topper, WIS 2016 zeg ik!

Mooie Daytona Jeroen! :+1:

Geniet ervan!

Groeten,

Noel.

Ik kan het niet laten om hier toch iets over te zeggen.
Ik herinner me nog een verhaal met een explorer 2 en Jeroen. Stoppen met studie door refund enz enz. En nu een gouden Daytona? Het verhaal van toentertijd klopt nu helemaal niet meer voor mijn gevoel. Ik had toen echt medelijden met je (uurloon is zelfs genoemd)… nog geen 10 maanden later komt een horloge van 20k voorbij.

Niet bedoeld om te rellen en als het ongepast is wordt het vast verwijderd.

4 likes

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst

Was natuurlijk wachten tot het weer werd genoemd.

3k terugbetalen was (en is) erg veel, maar de Panerai van destijds is verkocht om het een en ander in werking te stellen. Uurloon van destijds had natuurlijk nooit genoemd moeten worden (maar was overigens wel correct!), evenals stoppen met de studie om terug te betalen (was correct geweest als ik niet nog een horloge had liggen van om en nabij het bedrag, die ik toen heb verkocht). Kwestie van gemoederen die opliepen en niet rationeel nadenken.

Dus het verhaal klopt nog steeds hoor. Had het alleen anders moeten aanpakken (de situatie, niet de uitkomst).

Haha, we gaan het zien. Ik doe er geen uitspraken over.

De herinnering aan de roadtrip is in ieder geval blijvend :wink:

1 like

Zoveel genuanceerder ligt het niet. Heb oprecht ook overwogen dit exacte tegen ze te zeggen.

Alleen ik had al een relatief kleine korting kunnen bedingen doordat ik aangaf eventueel wel cash te willen betalen. Door die korting (waar ik in eerste instantie niet vanuit ging) heb ik hem uiteindelijk toch meegenomen.

Geweldig! Gefeliciteerd

Oke prima hoor. Ook niet echt bedoeld als een aanval al kan ik me voorstellen dat het wel zo over kan komen.

Wens je al het geluk ermee! Maar soms kom je echt over als een ongeleid projectiel en klopt het verhaal ineens van geen kanten meer ;).

Dat zijn de volgende horloges:

• Rolex 116610LV
  • Rolex 114300
  • IWC 3714
  • Staudt Praeludium
  • Frederique Constant Moonphase (manufactuur)
1 like

Wat je nu hebt is wel 10x vetter dan die lijst.

Mooie daytona
Gefeliciteerd

Jaa… Ik snap 't ook wel een beetje.:wink::slight_smile:

Maar ik had daar in mijn beste Duits toch gezegd : die band erbij ( of overleg maar met die andere juwelier ) , OF ik haal een Volkswagen met 5! banden ! :grimacing::wink:

1 like

Prachtige klok! Dikke proficiat met de aankoop. Super tof dat je dat met je pa kan delen. En wat een leuk cadeau van je pa. En een budget is een budget. Dan is +200 toch ineens veel geld dat je weer extra ophoesten. Zeker als je er heeeeel lang voor gespaard hebt.

Gefeliciteerd met deze aanwinst, een absolute topklok, veel draagplezier!

Gefeliciteerd! Is er nu nog een volgende stap mogelijk? Of ga je weer opnieuw beginnen met één Daytona als vaste waarde?