Heel bijzonder allemaal: de voorgeschiedenis, de reis (m.n. terug), het bandengeneuzel incl. de prettige ervaring bij Bucherer en natuurlijk het horloge zelf!
Hebben jullie niet overwogen om toch ergens een hotelletje te zoeken op de terugweg? Bijna 24 uur onderweg, gedeeltelijk in zulke weersomstandigheden, lijkt me niet echt veilig en prettig.
Hopelijk heb je nu “horlogerust”…Gefeliciteerd met deze knock-out knaller en veel draagplezier!
Holy shit - gave klok en leuk om dit samen met jouw vader te kunnen ondernemen. Zo’n band is op zo een horloge toch een afrondingsverschil? [never mind]
Prachtige wekker en mooi verhaal met ook wat tegenslag, maar die verbleken wanneer je de balans op maakt. Ritje München is altijd leuk, met je vader helemaal. Geniet van de tijd met je oude man, dat maakt de waarde van dit uurwerk ineens onschatbaar, mooi avontuur samen.
Dat was ook ons idee in eerste instantie, maar het afwisselen en om de zoveel tijd even een pitstop doen doet wonderen. Was eigenlijk geen groot probleem om zo’n stuk te rijden. Auto was prettig, evenals de stoelen, en ik had goed gezelschap
Moet er wel bij zeggen dat als de sneeuw nog een uurtje langer was doorgegaan, we wat mij betreft waren gestopt. Erg vermoeiend op deze manier te rijden. Maar gelukkig stopte het op tijd!
Over 10 / 20 jaar nog veel meer, dan verbleekt het horloge en beklijft de herinnering aan een dergelijk samen zijn.
En dat kan indirect / achteraf meer waard zijn dan de huidige aankoop.
Desalniettemin gefeliciteerd met deze bijzonder aanschaf.
Ik vind 'm eigenlijk wel OK. Aan een gouden of two-tone bracelet was het WAY over the top geweest, maar dit ziet er net “laid-back” genoeg uit.
Het leuke is dat ze bij Rolex zelf hun eigen goud smelten; ik was er in 2007 (bracelet/case-manufacture in Geneve), en net op het moment dat er een kan met vloeibaar goud in de matrijzen gegoten werd, liepen we door de centrale gang met zicht op de afdelingen. Spectaculair.
Tja…sparen… Kost dat ding om en nabij de 20k.? Hahahaha ️ Sparen…
Maar ik snap als je ervoor naar München bent gereden en je bent eenmaal daar…,
Buiten dat de reis met je vader dan leuk is.
Maar dat met die band? Met een aankoop als dit? ( beide juweliers )…
Had een moeilijke beslissing geweest , maar ik had ze hem in der r#%t laten douwen!
Dan maar die tien anderen.
Ook dit zal de laatste weer niet wezen…
Maar zeg ik nu even zo ’ uit principe '…
Het zal wat genuanceerder liggen…