Dagje op en neer München (oftewel, collectie weg, 1 terug)

Kolere wat een klapper zeg :flushed::flushed:

1 like

Een horloge kopen met je vader is fantastisch.
Dat horloge moet je nooit meer wegdoen!
Koesteren die herinnering!

1 like

Mijn beste,

Een prachtig verhaal, mooie reisfoto’s en een klok die er een mag.:+1:
Dank voor het delen!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Als ik zo zou denken ben ik binnen de kortste keren failliet. Natuurlijk is de band nog geen fractie van de kosten van het horloge, maar een budget is een budget.

Ik kwam precies uit met de verkoop van mijn horloges, en dan is €255 extra toch geld dat ergens vandaan moet komen, wat extra investeren zou betekenen.

8 likes

Bedankt voor alle leuke berichten mensen!

1 like

Fijne klok. Gewoon iedere dag dragen! :+1:t2:

Ghehe

Haha ok. Ik heb schijnbaar een andere voorstelling van mensen die horloges van 20K kopen :smile:

Anyway, veel plezier er mee!

1 like

Denk dat je globaal gezien heel erg accuraat zit met je beeld :wink:

Voor mij is dit alleen het resultaat van bijna 5 jaar lang sparen en vanwege mijn jonge leeftijd geen andere verplichtingen te hebben waardoor al het besteedbare inkomen hier in kon.

Is zeker geen geld dat ik even had liggen, haha. Getuigen ook mijn twijfel over de band (toch weer een tijdje sparen, ook voor 250 euro), zeker nu ik wel verplichtingen heb.

3 likes

Had je voor dat geld niet liever een zwarte Zenith met Patrizzi dial gehaald? Dat was een betere investering geweest, die worden alleen nog maar meer waard. Had je nog geld over gehad voor een handvol straps.

4 likes

Enige nadeel van dit horloge lijk mij dat de subdials moeilijk afleesbaar zijn.

Mooie aanwinst! Wel speciaal in rosé. Zie je zelden.

Die gebruikt hij toch niet…wie wel :laughing:

Gaaf verslag! Het horloge zelf is niet mijn ding maar wel prachtig gemaakt.

1 like

Proficiat :thumbsup:
Heel leuk verhaal ook zo maar wat een klatser !!!
Geweldig horloge , en vind de combi van rosegoud met de lederen band helemaal top !

Veel plezier ermee.
Pieter.

Bijzonder verhaal en dito klok.
Wel een duur ritje voor je vader zo :grinning:

mooie klok, bedankt voor het leuke verhaal en de foto’s!

Mooi zeg!
Veel (draag)plezier ermee.

Nice Jeroen, enjoy!
Een waardevol bezit!

Als je jouw grail (neem tenminste aan dat dit je grail was) gevonden hebt dan is het zo een reis wel waard denk ik. Maar als ik het geld al had dan weet ik niet of daarmee zou durven lopen hoor :cold_sweat:. Maar als zovelen voor mij al hebben gezegd, het is idd een bijzonder verhaal en prachtig horloge. Proficiat en geniet ervan totdat de volgende grail zich aandient :grinning: