Daily beater: eeuwig zonde of gebruiks voorwerp?

Ik draag mijn ook dagelijks maar let er wel op om ze af te doen bij zwaar en vuil werk. Idem voor mijn scooters (oldtimers) die worden ook allemaal regelmatig met zorg gebruikt.

Je draagt dit horloge met alles wat je aan het doen bent,en bent niet bang voor een krasje meer of minder. Wou dat ik dat ook kon maar wordt dood ziek van een krasje of deukje.Zo blijkt maar weer dat hier grote verschillen in zitten. Maar wat natuurlijk wel belangrijk is geniet van je hobby.
mvg. Hans

Dit vind ik heel herkenbaar. Ik zie soms daily beaters langskomen die zo ongehoord beschadigd zijn dat je zou denken dat er een vrachtwagen overheen gereden heeft::o

Ik zou kiezen om het horloge even af te leggen bij het klussen of ander werk waarbij het horloge zwaar te lijden heeft. Een horloge is primair een gebruiksvoorwerp en voor velen is het ook een soort sierraad. Ik draag een horloge ook omdat ik het gewoon mooi vind:) Dat sierraad-effect is er bij de eerstgenoemde dus echt vanaf. Dat zou voor mij reden zijn om het horloge niet meer te dragen.

Mijn ā€œwerkhorlogeā€ is een ICE-watch die ik als relatiegeschenk kreeg B)-
Best wel sterke kereltjes…

(:smiley:

Blen Schreef:

Mijn ā€œwerkhorlogeā€ is een ICE-watch die ik als
relatiegeschenk kreeg B)-
Beste wel sterke kereltjes…

Dat is inderdaad een optie, als er een wat ernstiger kras ik komt dan ga ik dat zeker overwegen.