pb
Even een update omdat er toch wel veel mensen de moeite hebben genomen om te reageren in dit topic.
Ik heb besloten de aankoop van een horloge even te bevriezen.
De sumo kwam ineens toch weer boven drijven, maar de precista is ook niet te versmaden.
Kortom ben er gewoon nog niet helemaal uit.
Dus mijn eerst nieuwe aanwinst wordt niet een nieuw horloge, maar een nieuwe kite voor in mijn kitebuggy.
Een 11,5 vierkante meter Libre Vampirrace pro om zo uiteindelijk mijn hele set race pro`s compleet te maken.
Na zaterdag, een dag waarop weinig wind stond met de 10,2 gereden te hebben die niet meer sterk genoeg was voor de hoeveelheid wind die er stond, was ik er ineens helemaal uit!
Even geen horloge maar gewoon een nieuw lapje stof 
ik houd jullie op de hoogte waneer het ei gelegd is met betrekking tot het horloge.
Dank voor al jullie reacties
Groeten
Marijn
Deze dus, ooit al in mijn bezit geweest, maar verkocht wegens te weinig vlieguren en toen nog mijn onkundigheid met deze grote maat.
Inmiddels beter geworden in de sport, dus nu kan ik hem WEL temmen.
Fotootje van mij op Romo/ Denemarken
weten jullie meteen wat mijn andere hobby is, en wat zo ongeveer mijn grootste passie is waar ik bijna elk weekend een gehele dag aan besteed (vaak ook 2 )
Groeten,
Marijn

Elk horloge kan zeker voor 20 jaar mee.
Laats sprak ik een oudere man aan over zijn (groene) Seiko 5.
Huh, vijf?, ow dit horloge dat heb ik al,… ehrr moet zo’n 23 jaar zijn.
Nog nooit iets aan gedaan.
Er zat wel een stalen band aan, met van die gaten erin.
En mijn Quartzen zijn inmiddels ook 17 en 20 jaar oud, van titanium dat wel en het enige eraan zijn de glaasjes, die hebben wel wat krassen.
En wisselen dat leer je vanzelf, ik wissel af voor werk, vrije tijd, schilderen, en dat went best wel.
Dat ziet er goed uit ! Hoe hard gaat dat karretje als er windkracht 6 staat ?! Ik zie ze in IJmuiden wel eens over het zand scheuren en het ziet uit alsof ze reuze pret hebben 
groet
Mark
Als ik dat zie wil ik mijn eigengebouwde Batam ook wel weer eens proberen.
Ben benieuwd of die het hier in het binnenland ook doet.
@ Mark, ik rijd zelf ook vaak op Ijmuiden, een kort maar wel een keihard strand waar de snelheid zo maar kan oplopen tot tegen de 90 km/h
We meten dat met GPS
In Amerika op de zoutvlaktes heeft een lid van buggyclubholland dit voorjaar het wereldrecord gebroken met 124Km/h
Overigens met windkracht 6 heb ik niet zo,n grote kite vast als op de foto hoor, dat zou zelfmoord zijn.
Meestal vlieg ik dan tussen de 3,3 en 4,4 vierkante meter