Mooie lijst. Heb je ze beide gepast?
Want als de Rolex je niks doet dan ook gewoon niet kopen.
JLC Polaris date? Met blauwe plaat als gepast?
Mooie lijst. Heb je ze beide gepast?
Want als de Rolex je niks doet dan ook gewoon niet kopen.
JLC Polaris date? Met blauwe plaat als gepast?
Gewoon een heel leuk horloge!
Datejust 41 fluted, jubilee ook te saai of juist niet daily genoeg? Verder vind ik de Breitling, de IWC en de geopperde Ingenieur, Omega AT en Polaris ook allemaal mooi.
Doet me niet heel veel ![]()
Doet me ook niet veel ![]()
Wat een mooi ding! Maar … wil eigenlijk geen chronograaf. Zoek echt een simpele dial sportief/net basis horloge.
@Rolopalooza Tja … Een IWC Ingenieur, dit is next league, erg fraai! Maar ook next league budget, kan ik 2 Breitlings voor kopen …
Je hebt wel een zaadje geplant ![]()
Altijd fijn een bevestiging
Heb niet echt een budget gezet … maar tussen de 5 a 7K zou mooi zijn
(Nu knaagt wel die Ingenieur. … zucht, dankjewel @Rolopalooza )
De Rolex wel eens gepast. De Tudor Royal niet … wil ik wel proberen.
De Polaris met zwarte plaat heb ik gehad, fijn horloge.
Ik heb een blauwe fluted gehad, wel op oyster. Uiteindelijk weg gedaan omdat ik het teveel bling vind. Dit is wel een paar jaar geleden en merk dat mijn smaak veranderd.
Gewoon voor de Breitling gaan.
Hij is hierboven al een paar keer genoemd: heb je de nieuwe IWC Ingenieur wel eens omgehad?
Die vind ik echt wel bij jou passen.
Prima formaat voor jouw pols ook.
Clean en een beetje saai, maar ik merk dat ik mijn IWC pilot heel vaak omslinger. Heerlijk horloge.
Duidelijk dan toch.
![]()
Hoeveel had je er ook alweer gehad? ![]()
Mijn stem gaat naar de IWC. Is toch wel een knaller. ![]()
Saai, op zich misschien niet zo. Minder dan die zwarte would be toolwatches, zonder twijfel. Saaier in dat rijtje hierboven? Ja, toch hoor. Sorry. ![]()
3 stuks. Haha nee, best wel veel gezien. Waaronder ook de vorige sunburst plaat en de iwc sunburst. Ook heel mooi. Maar heel anders dan deze gelakte
De Chronomat, moet voor mij een chrono zijn. De IWC zou ik altijd met matzwarte wijzerplaat kiezen.
Ook heeft de OP als voordeel de opgelegde indices van witgoud. Dat geeft de plaat diepte en ook een stukje klasse vind ik. Just my 2 cents!
In jouw geval zou ik voor de Breitling gaan. Ik ben blij verrast met de nieuwe weg die ze tegenwoordig inslaan. IWC ken je en zal je gezien jouw argumenten sneller op uitgekeken zijn.
De Tudor vind ik ronduit lelijk. Eventueel alternatief, maar wel wat duurder zou de eerder genoemde Ingeneur zijn.
Makkelijk in dit geval: Breitling
Als ik mocht kiezen bij Breitling, zou ik voor de supet ocean heritage gaan in 42mm deze draagt kleiner dat zijn werkelijke maat en vind ik vele malen mooier dan de 3 wijzer chronomat.