Daily keuze in t duurdere segment?

Over de prijs kan ik slecht oordelen maar ik vind dit horloge fantastisch :star_struck:

@TheWornWatch. Daarom had ik idd even de collectie foto geüpload zodat geen suggesties gegeven werden die ik al heb. :-).

@Neyra. Vind ik idd ook erg mooi aan t horloge.

@Selie. Daar ik niks met subs heb vind ik de BP idd heel mooi. Denk dat er als je niks met subs ect hebt er in de dure categorie van + 7.5 k niet heel veel tegen zo een BP of sea q op kan qua duikers. Panerai moet ik echt gaan passen. Misschien verrast die me wel.

@Flippeke. Is die dan nog gewoon te krijgen als in tegen list zonder wachtlijst? Was niet een vd eerste snoopy’s binnen no time uitverkocht en staan nu voor heul heul veel geld op chrono?

2 likes

@RightOnTime. Welke Seiko is dit?

@AlcoS . Voor mij sprongen de groene en turquoise wijzerplaten eruit met de nieuwe ops.

@Smoothsecondscom. Vind ik an sich ook wel wat hebben maar heeft GP überhaupt nog een Ad in Nederland? Verder heb ik begrepen dat de uurwerken niet al te best moeten zijn. Veel problemen geven.

@ivar1. Misschien had ik t erbij moeten zetten maar Roman dails vind ik minder.

@Piede. Ik vind m idd apart alleen op staal en Blauw word lastig in Nederland. Tourbillon botique heeft de kleine maat überhaupt niet op voorraad. Jammer genoeg geen zichtbodem, uurwerk is mooi.

@ De rest tot zoverre ook dank voor alle reacties en suggesties :slight_smile:

1 like

Geen idee of ze een AD hebben, mijn budget is nog lang niet zover dus heb er nog niet concreet naar gekeken. Ook qua uurwerken weet ik niet van problemen af, maar ik neem aan dat ze garantie bieden?

1 like

Voorkeur voor de Zenith Defy, heel mooi horloge. En als alternatief de JLC Geophysic True Second. Ook op staal beschikbaar.

6 likes

Een aanrader want dit is mijn daily beater

2 likes

Ik neem aan van wel idd.

Ik ben een aantal jaar geleden in die Villa geweest bij de PC. DIe zal van schaap of Gassan zijn (geweest?)

Die had t erover dat ze GP’s regelmatig terug kregen. Hoogtepunt van die dag was t passen van een VC Oversea’s chrono. Wat een band ook, prachtig uurwerk en ook toen al wat een prijs…

1 like

2 likes

Ah, jammer, maar dan valt deze idd af :smiley:

Oh man, I am a sucker for blue.
Absoluut prachtig afgewerkt horloge, merk met een enorme historie en met een heerlijk stijlvol imago.

Staat fantastisch op sail cloth en rubber!

DOEN!

2 likes

Vind je een glashutte Seventies op rubber niet wat?

Edit

Ff een foto van het horloge

6 likes

Wellicht is een cartier santos ook een optie. Zijn mooie horloges.

2 likes

Dit was natuurlijk de mooiste optie geweest.

Jammer dat Blancpain die niet gewoon zonder HODINKEE op de markt brengt.

HODINKEE verkoopt m voor 14400 dollar, en hop prijzen gaan gelijk omhoog grijs. Hallo. Het is een BP. de grijze prijzen moeten niet omhoog. Maar naar benedenšŸ™ƒ. Beetje geluk had die binnen je budget gepast.

Lekker… Brengen ze een keer een heel mooi horloge uit, is die gelimiteerd. Je zou maar AD zijn van BP…

.
Pics credit by heaudingkie

7 likes

Ikzelf vind dat stukje oranje een klein beetje een dissonant in het geheel hoewel ik zo’n bathscaphe overigens wel gaaf vind

1 like

Ik hoop het voor je. Ben benieuwd hoe de groene variant in het echt is! :heart_eyes:

Heel mooi vind ik deze. Misschien wel de mooiste. Alleen is het jammer dat deze variant de Milgauss heet en slechts tot 1000 Gauss bestand is.

Als je dit kunt zeggen over een Rolex dan heb je het op horlogevlak in ieder geval goed voor elkaar!

Prachtig! Wellicht mijn favoriet.

Gaaf! Heel wat anders in jouw collectie. Al vrees ik dat je deze te groot gaat vinden als de SMP ook eruit moest vanwege de omvang.

Voor mijn gevoel meer van hetzelfde in jouw collectie.

Wat mij betreft heb je een een hele mooie collectie, maar mag er wel iets funky erbij omdat jouw horloges tot nu toe redelijk keurig zijn. Overigens wel de nodige diversiteit heb je. Persoonlijk zou ik de GS met zwarte plaat eruit doen omwille van wat je allemaal al hebt.

1 like

Geen gek idee!

1 like

Ja, dit is geen limited. Wat ik heb gehoord is dat er een grote run op is. Ik sprak een juwelier en die heeft 40 mensen op de lijst staan waarvan er nu 20 mensen hebben aanbetaald. Ze krijgen er in ieder geval 25 is toegezegd door omega.

Is geen limited maar wordt wel ā€œgelimiteerdā€ geproduceerd. Maw. Omega wil er deze keer ook wat meer aan verdienen :wink:

1 like

Dit was ook precies waar ik aan dacht!

1 like

De Blancpain of de Panerai. Beide horloges met een smoel, een statement en niet de ā€˜veilige’ weg (Damn, ik merk net dat een een stukje tekst schrijf wat zo in een generieke reclame film past voor zo wat ieder ā€˜mannelijk’ produkt).

Had ik al gezegd ā€˜de keuze voor de echte man’?

2 likes