De Zenith Defy. Onlangs gepast, met de titanium bracelet, geen twijfel…
@RightOnTime: Auw €6500 voor een Seiko. Heb je met gemak ook heel veel GS voor. Jammer dat de duikers van GS zo groot en lomp zijn
@BG1: We gaan t ergens Q1 zien. BP tickt een heleboel boxes maar dat doen veel andere helaas ook. Hoe houden de Sailcloth banden zich op termijn? Weet iemand dit? Dacht dat iemand begin 2020 ook een FF had gekocht hier?
@Rubiod: Alles wat hoekig is bij mij eigelijk Reverso only. Ik dacht dat @Ronald deze heeft of had? Hoe valt dit model? Dat geldt @AKM ook voor de Santos. Heb de Santos omgehad eerder dit jaar in Duitsland bij een Cartier botique. Die band is geniaal gedaan, zonder tools de band aanpassen. Maar dan hebben we ook weer Roman dail, dat heb ik liever niet al moet ik zeggen dat t bij de Santos meevalt. Band lijkt me wel een krasmagneet.
@Brick: Ik heb t een beetje gevolgd. Binnen no time uitverkocht dacht ik? Komt wel dichter bij t origineel dan mijn keuze.
@anon44073676EV. Dank je wel voor de uitgebreide toelichting. Vind je de BP of GO niks omdat je die weglaat?
@Flippeke: Dank je wel voor de uitleg.
@Tease: Panerai moet ik ervaren. Eens kijken als ik die gepast heb of ik beter begrijp wat men bedoeld met Panerai en zijn band hier. Deze BP is inderdaad geweldig.
@AB64: Heb jij of iemand anders hier ook een AP RO gepast naast de defy. Men zegt dat de band van Defy erg dicht in de buurt komt van de band van de AP. Is dat waar of is dat toch nog een brug te ver om te vergelijken?
@Horlogemakker. Vind die kroon helaas niks
Zo die Zenith en Blancpain zijn echt mooi. Blancpain zou ik met jou collectie denk ik gaan. Net even wat anders als de rest.
Ik niet, ik was al overtuigd vd Defy (en die gaat er dus komen), maar wilde weten of de extra investering voor de bracelet de moeite waard was tov het lederen/rubberen alternatief.
Dat is het, die gaat er dus ook komen
Om te beginnen snap ik al deze kandidaten, zelfde smaak denk ik. M.u.v. de Panerai…
Datum op de Blanpain vind ik onvergeeflijk op die positie. AT is toch wat saai en Nomos ken ik niet zo goed, maar dat zegt niks.
Voor mij zou het gaan tussen de Milgauss, Defy en Sea-Q, omdat de OP erg lijkt op de Explorer die het nest gaat verlaten. Dan stem ik Sea-Q, gewoon omdat je ze erg weinig ziet en jij dringend een duiker nodig hebt in de verzameling. Dan is dit voor het budget misschien wel de mooist afgewerkte.
Ga lekker voor de Milgauss
Deze G.O draagt zeer groot en een tikje aan de dikke kant.
Maar als je de polsen er voor hebt
En altijd met bracelet natuurlijk , samen met Rolex 1 vd beste banden die ik ooit heb gehad.
Voor mij Blancpain of de Zenith. De kroon van deze Radiomir spreekt mij juist minder aan dan de “halve euro”.
Ik vind de Polaris met blauwe wijzerplaat ook erg mooi.
POLARIS MARINER DATE
Duidelijke keuze lijkt me. Echt een gaaf horloge die ook nog op mijn eigen lijstje staat!
Inderdaad. We zijn de jlc polaris vergeten…
De normale date heb ik een week of 2 geleden gepast.
Erg van onder de indruk was ik ervan.
.Mooie horloges. Uiteraard. Echter zou het niet mijn keuze zijn.
Daar was ik al beetje bang voor.
Streep door die rekening met mijn mijn mini polsjes
Die kan er ook wel bij voor op de pas lijst.
Zeker doen.
Ik wilde deze en de no date versie een proberen. Nou daar was ik zo klaar mee. De no date is een totaal ander hologe en totaal niet des Jaeger. IMHO