Damasko DA36

Te koop en/of te ruil voor een ‘niet kale’ DA46 (mis een duikring…) of een Sinn U50. Ik begrijp dat de wijzerplaat zonder ‘made in Germany’ opsmuk begeerenswaardig(er) is.

Merk en model: Damasko DA36
Diameter: 39mm
Leeftijd: april 2014
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): mei 2024
Factuur en/of certificaat: cert.
Originele doos en/of eventuele accessoires: compleet
Verzendkosten of afgehaald: neutraal terrein

Conditie (krassen, werking etc): kast is smetteloos, AR op glas heeft een paar veegjes (zie rode markering)
Soort uurwerk en kaliber: ETA 2836-2 Elabore

Vraagprijs: 950 euro

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

15 likes

Prijs gaat naar €925. Andere duikers dan een DA46 of U50 kunnen ook ter ruil worden aangeboden.

Joehoe!

Laat het gerust weten als je iets (met cash up of down) hebt in te ruilen!

Een nette en volledig metalen g-shock square met cash up is ook welkom :slightly_smiling_face:

Priced to sell: €875.

Vergeten te vermelden waarvoor de P.S. dat de set zonder de afgebeelde MN strap is.

Nog steeds te koop of te ruil :slightly_smiling_face:

Black Friday deal voor €850 :partying_face:

800-number_4247537

2 likes

Nee, er gaat niets meer van de prijs. Dus haal gerust de trekker over. Ik heb namelijk wat leuks in het blauw gezien :smile: