Damasko komt dan toch met een duikhorloge, ik kan alvast verklappen dat het bepaald geen schoonheid is.
Dat is zacht uitgedrukt.
wel lekker vrolijk
Hier komen bij het snorkelen vast al die gekleurde tropische visjes nieuwsgierig op af. Top, scheelt zwemmen.
Hmmm…ben niet erg enthousiast.
Ps ‘seawater resistant German submarine steel’ en de afgeronde bezel tandjes doen mij heel sterk denken aan Sinn. Dacht dat beide bedrijven geen link meer hadden 
Zo’n render zegt niet alles, alles ziet er plat en mat uit, ben benieuwd hoe hij er in het echt uit gaat zien.
die datum moeten ze dan meteen maar weg renderen.
groetjes Lenno
Vreselijk, wat een lelijk ding. Met de date als dieptepunt.
Interessant. Jammer van de datum idd. Ik ben wel benieuwd naar foto’s en video’s, wil de case-vorm wel eens goed zien. Ook ben ik benieuwd naar de maat.
Het blauw doet me erg denken aan dat van Limes. Ik vind het zelf een erg mooie tint blauw.
Dat ze Sinn nadoen met het onderzeeër staal vind ik niet zo’n punt, het geharde staal van Damasko’s andere horloges is niet het meest corrosiebestendige staal wat er is. Voor zoutwatergebruik is dit een verbetering en verberen is goed. Ik neem aan dat het hardingsproces niet zal gaan afwijken (door en door ipv alleen een oppervlaktebehandeling).
Als er een no date komt (en dat denk ik niet) wordt de plaat wel erg leeg. Het valt namelijk op dat er nog geen “made in Germany” op staat 
Wijzervorm en indices vind ik geslaagd. Ik had liever de kroon en crownguards van de DA3* serie gezien. De kleurstelling is wel fris, en er zullen wel meer kleurcombi’s komen.
Wat elke “prospect” zich af gaat vragen: komt er betere lume, ja of nee!
Volgens bij is het submarine-staal (austenitisch) niet geschikt voor ice hardening, zoals het normaal door Damsasko gebruikte staal wel is (martensitisch).
Wel lekker lelijk. Of is dit de wijven-lijn van Damasko…
de datum 
Yep, de Dameskoop lijn
Niet echt een Damaskofan (maar wel een duikershorlogejunkie) en had me n.a.v. de openingspost voorbereid op het ergste. Misschien dat 't me daarom nog enigszins meeviel.
Toch is dit wat mij betreft niet een van de hoogtepunten in de geschiedenis van het duikershorloge. Maar er zijn ook maar een paar merken die daar heel erg goed in zijn. Damasko hoort daar helaas niet bij.
Het valt ook wel mee. Het is vooral die datum die het totaal om zeep helpt, de plek en de zwarte achtergrond. Een blauwe plaat zonder datum en een duikring met alleen witte nummers zou al een stuk schelen
Kan Damasko zeker smaken … maar dit is toch maar een gedrocht imo 
Dramasko heeft een patent op lelijke horloges
Uitzonderlijk hondslelijk

Fuck we zijn een datum vergeten. Waar dan ? Ach maakt niet uit, doe maar ergens.