En tapijt alert. Twee keer.
Nog altijd beter dan mijn eigen benen languit op de bank
Hahaha touche
Ps draagt toch wel onwijs lekker … zeker tov stock lederen bandje!
Na het zien van de pics van @daffie zijn DA46 begint het toch weer serieus te kriebelen om na het vertrek van mijn DC66 opnieuw een Damasko in de collectie te nemen
Twijfel wel nog een beetje tussen de DA46 en DA47.
Persoonlijk vind ik de DA46 mss wat tijdlozer (wat een voordeel kan zijn) maar ik knap telkens of op die gele secondewijzer
Tegenwoordig kan je Damasko’s wel deels personaliseren, maar een witte secondewijzer zoals op de DC66 is dan weer jammer genoeg niet mogelijk. Wel een blauwe (al even erg als de gele … shoot @anon50762135EV ) of een rode …
Hier een fotootje (gevonden op het web) van een DA46 met rode seconde wijzer.
Wat vinden de heren Damosko-fans hiervan ???
Kan eventueel ook met een rode lume-pip (wat ik persoonlijk niet zou doen).
Denk dat ik dat het mooiste alternatief vind bij gebrek aan een witte secondewijzer … of toch voor een DA47 gaan ?
Lastig hoor…veel opties. En is ook nog erg persoonlijk…
Daar heb je lekker veel an
De rode seconde wijzer vind ik persoonlijk wel mooi…maar eerlijk gezegd weer niet zo mooi als geel of blauw (en weer een punt gescoord door @anon50762135EV ).
Persoonlijk vind ik de pvd (7 series) niet mooi. Zoals je zegt de 6 series is meer tijdloos…en daarbij komt de kleur van het ice-hardened staal vind ik gaaf en zo typerend voor Damasko dat ik niet anders zou willen.
Zeer benieuwd wat jouw uiteindelijke keus wordt…
Ps ik baal nog steeds dat ik jouw DC66 niet heb overgenomen…kans gemist
Ik denk dat het wel zo gepast is dat ik even het HF forumlid dat mij op het spoor van Damasko heeft gezet destijds, in dit topic een laatste eer bewijs. God hebbe zijn horloge ziel.
Ik ook … ;-);-)
Alles kan immers nog.
Wie weet wel een Sinn 857
Maar dat is dan weer voor een anders ‘only’ topic
UTC please
Eerder de UTC VFR of UTC TESTAF …
Hey Joh…de 857 Testaf wordt mijn volgende al, dus je zal echt iets anders moeten kiezen!
Groepsaankoop organiseren ?
Ha…indeed Of een horloge ruil / swap groepje opzetten…3 maanden horloge dragen en dan doorschuiven naar mede lid, en zijn horloge retour…enz…
Mijn nieuwe lederen ChileConCarne bandje is binnen. Mooi, goede kwaliteit, en erg soepel om de pols. Zeer content mee.
Staat goed die band! Veel plezier ermee .
Weinig mis mee hoor
Ik vind die rode seconde wijzer wel gaaf! Maar ben misschien bevooroordeeld want heb zelf de DA34 .
die gele secondewijzer
Wauw, knappe band … staat 'm heel goed