Ik weet het gents, ik weet het. Persoonlijk is het ook niet makkelijk voor me.
Ik zag dat je hem inmiddels hebt ontvangen (foto elders op het forum). Wat zijn je eerste indrukken?
Hij is hetzelfde als jouw band @Michael
Anyway ik ben van plan om een fijne hands-on te maken vwb de DS30. Heb ik al eerder gedaan maar gewoon omdat de kroegen gesloten zijn en ik bezig moet blijven
Leuk, ik kijk ernaar uit. Deze keer doe ik het andersom. Ga ik hem van begin tot eind lezen en doe ik mijn ogen dicht bij de plaatjes.
Geen tapper, maar wel dunner toch?
Ik vind het al een hele stap vooruit dat jij in dit topic rondstruint.
Bruh, wil jij niet zo’n kritische vragen stellen midden in de nacht. Ik heb wat Hierbas en een drietal Duvels op. Ik kom hier op terug
Ik vond het een beetje iel ogen. Kast van de DA oogt forser en daardoor beter passend bij de bracelet.
Lastig te vergelijken zo, maar de band is iets kleiner in afmetingen van de schakels lijkt wel. Meer in verhouding met de kast van de DA vs. DS, (12,3mm-9,95mm) want dat scheelt wel. Eigenlijk wat jij zegt @SwedishChef
Anyway, dit ding rockt
Ik vind het wel gaaf, maar het mist ook wat naar mijn idee. Misschien dat @Michael zijn Damasko er nog eens in kan gooien. Die is wel meer chunky, maar oogt beter in balans.
Ik ga niet meteen overstag.
Echt? Ik heb veel liever een DA dan een DS.
Ik zou persoonlijk niet zo snel meer teruggaan naar een DA. En zo ja, alleen op staal.
Als fervent bandjeswisselaar vond ik hem echt een tonnetje op andere bandjes.