Damasko only (Deel 1)

Haha verdorie zeg :see_no_evil:

1 like

Zeker! Hele grote ook trouwens🤤

1 like

Ik heb in het verleden eens een inkoopactie opgezet… Ook met flinke aantallen geen korting :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ik heb ooit 2 procent korting gekregen door met bankoverschrijving te betalen. Over dikke korting gesproken:-). Volgens mij is dat nu niet meer helaas.

Damasko!!! Heb jij die bracelet nu al?

Ik heb Leon vrijdag nog gevraagd hoe het zat. Hij zei dat 'ie gisteren navraag zou doen bij Damasko. Vooralsnog geen bericht ontvangen.

Waarom niet direct bij Damasko? Of kan dat niet meer?

Omdat me dat een etentje met mevrouw Zulu in de frietzaak oplevert qua verzendkosten :smile:

2 likes

Enkel afhalen…

1 like

Prima, eten we het wel op een bankje in winkelcentrum de Bus. Heeft ook zo zijn charme. En bovendien verdient ze alleen het beste.

2 likes

8 likes

Spannend! Enig idee wat het gaat worden?

1 like

Ik ga uit van nieuwe modellen met het nieuwe in-house uurwerk. Zeer benieuwd!

2 likes

6 likes

Ik zie ook dat ze metalen banden hebben voor hun DS30 instapmodel, op de gesp na zijn die niet ice hardened, maar submarine staal met een oppervlakte behandeling.

Wel iets goedkoper dan de volledig ice hardened banden.

Wat gaaf dat het in de DS30 kast zit. Niet verwacht! Zou dat dan een van de best verkopende modellen zijn?
En een no date versie is ook wel top :smiley:

1 like

Ik ben benieuwd naar de prijs. Wel gaaf voor zo’n relatief klein bedrijf.

1 like

Hier met " oude " eta

5 likes

Gaaf. Zeker ook de see-through caseback. :ok_hand: Prima prijs ook. Die moet er gewoon gaan komen begin volgend jaar. :+1:

9 likes

Eens.

Kost die dan?

Indien op bracelet; JA!

1 like