Ik heb twee keer een Sinn 556i gehad. AR was op beide ruk. Vooral aan de randen van het glas leek het bijna los te laten. Op mijn Damasko zit ook aan beide zijden AR maar daar nog geen beschadigingen op ontdekken.
Klopt wel dat tweezijdig ontspiegeld er gewoon erg tof uitziet. Heb overigens geen van beide horloges in mijn bezit. Persoonlijk vind ik de kast van de Damasko veel toffer dan de Sinn. De Sinn heeft dan weer een erg mooie stalen band. Lastige keuze dus maar je kunt geen foute maken, zijn beiden hele mooie horloges. Succes daarmee.
Er komt een DS30 Grey binnenkort, helaas nog geen foto’s bekend. En ze komen als het goed is na de zomer met een eigen uurwerk genaamd A26. Een automaat, alleen is de vraag in welk model komt dit uurwerk en wat is de prijs.
Ik wacht nog een tijdje voordat ik ga bestellen. ff afwachten.
Het is natuurlijk een beetje giswerk, maar ik denk dat dit uurwerk eerst in de DA reeks komt. (Er vanuitgaande dat het een driehand uurwerk zonder compicaties, behalve datum, is)
De DS is het zgn ‘instap’ model en blijft de Eta 2824 houden.
Ik heb de vraag gesteld alleen daar krijg ik geen antwoord op. Of de seconde wijzer is grijs of de wijzerplaat. Ik weet het niet. Hopelijk binnenkort weten we het
Het is bijna juli, dus hopelijk snel meer nieuws omtrent de DS30 grey.
Damasko staat bij mij nog steeds hoog op het lijstje.
Nu krijg ik een mail van een ander mooi merk, Guinand(bij de meeste wel bekend met de geschiedenis van dit merk). Ziet er, zover je dit kan zien, mooi clean uit. Wellicht een model in de range van Sinn556 en Damasko DS30. Het model draagt wel de naam business class dus zal minder sportief zijn.
Pointer date met een 31 weergave die best leuk is gedaan
Qua looks en formaat enzo past deze idd wel mooi in het rijtje uit je openingspost. Stevige prijs trouwens.