Beste mede forumleden, hierbij een hulpvraag naar aanleiding van een vervelende gebeurtenis…
Vorige week in een fijne transactie mijn zwarte Damasko DA56 verkocht aan forumlid @anon92524901EV
Netjes verpakt en verzekerd verzonden op zaterdag…vervolgens niets…geen afleverdatum…pakket opgeslokt door PostNL!
Postkantoor bezocht, samen het uitgaande hok uitgemest, hier is ie weg. Geen cameras in het hok…
Inmiddels heeft PostNL een onderzoek ingesteld, het vermoeden is dat het pakket ergens tussen het afgeven en aankomst in het distributiecentrum “verdwenen” is…
Daarom de vraag aan eenieder hier om uit te kijken naar de Damasko…als hij echt gejat is hadden ze beter een Seiko of RLX kunnen jatten, dit is denk ik de enige zwarte Damasko in NL
Wat balen zeg! Hopelijk duikt hij spoedig op. Ter geruststelling: PostNL maakt er (onder andere door een ICT storing) een zootje van de laatste weken. Mijn teruggestuurde overhemden zijn ook al zoek. Van de betreffende webshop begreep ik dat zij veel van dit soort gevallen hadden maar dat ze uiteindelijk weer boven water zijn gekomen. Zal voor je duimen.
Wat een nachtmerrie. Klote man. Ook lastig te verkopen lijkt mij. Is een merk wat alleen bij “kenners” bekend is. Succes en hopen dat het horloge gevonden wordt.
Hetzelfde verhaal hier, mijn Bulgari Octo via Chrono24 verkocht. Volledig verzekerd verstuurd en de track en trace is nooit verder gekomen dan het afleverpunt.
Ik kijk overigens tegen een wachttijd van 33 werkdagen voor “het onderzoek” van PostNL, tot grote frustratie bij zowel mij als de koper. Updates over de status van het onderzoek kan ik ook naar fluiten.
Ik verzend honderden pakketjes per maand en sinds ‘corona’ is het niet best met de kwaliteit van de bezorgdiensten…niet alleen PostNL maar vooral DHL maakt er een zooi van…de aantallen zijn dan ook wel drastisch toegenomen…echter nu zou de capaciteit wel weer up to date mogen zijn…
Oei ja pakket diensten… Ooit een 65inch tv opgestuurd ter reparatie naar bedrijf van aankoop. Deze stuurde hem door naar reparatie bedrijf. Na reparatie is ie terug gestuurd naar electronica bedrijf waar ik hem gekocht heb en is ie “onderweg” kwijt geraakt. 65 inch in de doos, als dat kan verdwijnen dan vast wel meer… Succes met het terugvinden. Postnl zegt 90% komt aan anders moet je het maar aangetekend versturen. Wel handig om te weten als je aanmaningen krijgt
gisteren zou ik een pakketje van UPS ontvangen en mocht twee dagen van te voren beslissen hoe het geleverd zou worden, aan huis zelf of afhaalpunt plus of ik voorkeur had voor een bepaalde datum.
toch leuk z’n service dacht ik dus mijn keuze was dus gewoon aan huis want ik was de ganse dag thuis, leuk toch?
dag van levering nog een mailtje ontvangen dat het die dag geleverd wordt tussen 8.30-12.30u dus vol verwachting wat binnenwerk gedaan en kort na 14.00u mailtje ontvangen dat ze het pakje niet hebben kunnen leveren aan huis en dat ze het dan bij een afhaalpunt hebben afgeleverd.
wat!!!
ze zijn zelfs niet aan de deur geweest, zijn ze nu zo bang geworden dat ze dat al niet meer durven?
gewoon zielig hoe goed gelovig mensen kunnen zijn
Neem aan dat je wel gewoon een verzendbewijs hebt? Werk zelf binnen een webshop en komt regelmatig voor dat we 3/4 weken na tijd een pakket terug krijgen van PostNL zonder enige duidelijke aanleiding. Gewoon hopen op een positief resultaat van het onderzoek, en hopelijk ook direct het horloge daarbij!