Damasko verdwenen in de post - hulp gevraagd -

Beste mede forumleden, hierbij een hulpvraag naar aanleiding van een vervelende gebeurtenis…

Vorige week in een fijne transactie mijn zwarte Damasko DA56 verkocht aan forumlid @Mywatch

Netjes verpakt en verzekerd verzonden op zaterdag…vervolgens niets…geen afleverdatum…pakket opgeslokt door PostNL!

Postkantoor bezocht, samen het uitgaande hok uitgemest, hier is ie weg. Geen cameras in het hok…:frowning:
Inmiddels heeft PostNL een onderzoek ingesteld, het vermoeden is dat het pakket ergens tussen het afgeven en aankomst in het distributiecentrum “verdwenen” is…

Daarom de vraag aan eenieder hier om uit te kijken naar de Damasko…als hij echt gejat is hadden ze beter een Seiko of RLX kunnen jatten, dit is denk ik de enige zwarte Damasko in NL :slight_smile:

Dank voor jullie hulp met uitkijken, hopelijk duikt het pakketje nog op natuurlijk…!

16 likes

Wat balen zeg! Hopelijk duikt hij spoedig op. Ter geruststelling: PostNL maakt er (onder andere door een ICT storing) een zootje van de laatste weken. Mijn teruggestuurde overhemden zijn ook al zoek. Van de betreffende webshop begreep ik dat zij veel van dit soort gevallen hadden maar dat ze uiteindelijk weer boven water zijn gekomen. Zal voor je duimen.

3 likes

Dank Ide…fingers crossed inderdaad :crossed_fingers:

1 like

Wat een nachtmerrie. Klote man. Ook lastig te verkopen lijkt mij. Is een merk wat alleen bij “kenners” bekend is. Succes en hopen dat het horloge gevonden wordt.

1 like

Heel vervelend, hopelijk duikt het pakketje nog op.

1 like

Damn Paul dat is flink balen. Hopelijk komt het nog boven water.

Ik app je ff… :+1:

1 like

Hetzelfde verhaal hier, mijn Bulgari Octo via Chrono24 verkocht. Volledig verzekerd verstuurd en de track en trace is nooit verder gekomen dan het afleverpunt.

Ik kijk overigens tegen een wachttijd van 33 werkdagen voor “het onderzoek” van PostNL, tot grote frustratie bij zowel mij als de koper. Updates over de status van het onderzoek kan ik ook naar fluiten.

Ik hoop dat het bij jou voorspoediger loopt!

2 likes

Balen zeg! Sterkte!

1 like

Balen man!!

Ik verzend honderden pakketjes per maand en sinds ‘corona’ is het niet best met de kwaliteit van de bezorgdiensten…niet alleen PostNL maar vooral DHL maakt er een zooi van…de aantallen zijn dan ook wel drastisch toegenomen…echter nu zou de capaciteit wel weer up to date mogen zijn…

1 like

Sterkte man, hopen dat je horloge wordt gevonden!

1 like

Oei ja pakket diensten… Ooit een 65inch tv opgestuurd ter reparatie naar bedrijf van aankoop. Deze stuurde hem door naar reparatie bedrijf. Na reparatie is ie terug gestuurd naar electronica bedrijf waar ik hem gekocht heb en is ie “onderweg” kwijt geraakt. 65 inch in de doos, als dat kan verdwijnen dan vast wel meer… Succes met het terugvinden. Postnl zegt 90% komt aan anders moet je het maar aangetekend versturen. Wel handig om te weten als je aanmaningen krijgt :slight_smile:

1 like

gisteren zou ik een pakketje van UPS ontvangen en mocht twee dagen van te voren beslissen hoe het geleverd zou worden, aan huis zelf of afhaalpunt plus of ik voorkeur had voor een bepaalde datum.
toch leuk z’n service dacht ik :ok_hand: dus mijn keuze was dus gewoon aan huis want ik was de ganse dag thuis, leuk toch?
dag van levering nog een mailtje ontvangen dat het die dag geleverd wordt tussen 8.30-12.30u dus vol verwachting wat binnenwerk gedaan en kort na 14.00u mailtje ontvangen dat ze het pakje niet hebben kunnen leveren aan huis en dat ze het dan bij een afhaalpunt hebben afgeleverd.
wat!!! :rage:
ze zijn zelfs niet aan de deur geweest, zijn ze nu zo bang geworden dat ze dat al niet meer durven?
gewoon zielig hoe goed gelovig mensen kunnen zijn :no_mouth:

1 like

Naja Dan is het nog wel ergens gelukkig. Heb al het volgende meegemaakt:

  • Tussen de regenpijp naast de deur
  • Met elastiek aan de deurknop gebonden
  • Opgestapeld voor de deur

Iedereen kan t zo meenemen

2 likes

Klote zeg, succes! @PaJa

Bij mij hadden ze mijn horloge lekker op de deurknop gepleurd toen we op vakantie waren! PostNL vind ik nou echt het meest gure bedrijf van Nederland :poop:

3 likes

Altijd vervelend, hopelijk komt het goed.

1 like

Neem aan dat je wel gewoon een verzendbewijs hebt? Werk zelf binnen een webshop en komt regelmatig voor dat we 3/4 weken na tijd een pakket terug krijgen van PostNL zonder enige duidelijke aanleiding. Gewoon hopen op een positief resultaat van het onderzoek, en hopelijk ook direct het horloge daarbij!

1 like

Jij draagt geen maathemden?

1 like

Ook al gehad dat aangetekend niet door de ontvanger is getekend en gewoon door een overbuurman.

Dit is bij mij bijna standaard. Komen niet eens langs en gaat direct naar afhaalpunt.

Al die postbedrijven maken er een rotzooi van.

Hopelijk vinden ze de Damasko :+1:t2:

2 likes

Ze hebben een computersysteem waar de maten in staan, dus dat kun je zo bestellen. Hoef je er niet elke keer heen. Welkom in 2020.

Dat doen ze.

3 likes

Damn Paul :smirk: hopelijk komt ie gewoon weer boven drijven…

1 like