Dan Henry 1964 Gran Turismo

Moet. Me. Inhouden…

Echt, ik ga het niet doen. Ik ga netjes sparen, andere leuke spullen kopen en hou het even bij wat ik heb. Echt.

1 like

Wat een mooi horloge he @Brinkmeister!? Echte vintage look, maar dan met een modern uurwerk, en die wijzerplaat en solid endlinks, en die prijs!!! :smile::stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

De grijze variant, mijn eerste chrono, leuk ding!
Wel meteen die band van gereclyed roggebrood vervangen door een ColaReb…

11 likes

Ach ook maar besteld, te leuk om niet te proberen, zeker na het lezen van een leuke inzending van een koper op het Uhrforum (bronvermelding: foto’s Muenchenmann) met zeer goede foto’s. De Panda, voor mij de vintage look bij uitstek.

12 likes

Die dome, de legendarische DB5 op de caseback, het fantastische vintage formaat… wat een leuk ding voor het geld :sunglasses:

10 likes

Staat er alweer eentje te koop op uf https://uhrforum.de/threads/dan-henry-panda-chronograph-1964.365597/

Die was binnen 30min verkocht en niet aan mij overigens :slight_smile:

Heb nog kontakt gehad met de verkoper maar door de meerkosten van de verzending naar Nederland kun je hem net zo goed direct bestellen bij DH

1 like

Ik hoor het wel als je hem wegdoet :wink::joy:

1 like

Call me predictable :wink:

1 like

Erg gave horloges, ik zit flink te twijfelen om er een te bestellen…
Ik zie ze vanzelf wel hier in het blauwe deel voorbij komen en sla dan wellicht m’n slag… Is meteen het dilemma over de kleur ook weg :smile:

1 like

:joy:

1 like

Erg blij met de zilverkleurige no-date. En fijn met extra band en watchroll. Dit was nr 004 van de 1964. Net te laat geweest… :slight_smile:

12 likes

Als ik het zou doen is het een donkergrijze no date. Zilverkleurig heb ik al een mooie Tissot chrono. Maar ja, in zwart heb ik al een Seiko chrono.

1 like

Hoe bevalt de zilveren sunburst dial ?

Helemaal vergeten te kijken welk nr ik heb. Ik heb het nr van Valentino Rossi. :motor_scooter:

8 likes

Ja gewoon erg mooi. En de wijzers beter af te lezen dan ik in eerste instantie had verwacht.

:muscle: :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

potjandorie wat een leuk ding.

1 like

ook vergeten welk nummer ik heb. En ik heb hem vandaag niet om…:roll_eyes:

1 like