Moet. Me. Inhouden…
Echt, ik ga het niet doen. Ik ga netjes sparen, andere leuke spullen kopen en hou het even bij wat ik heb. Echt.
Moet. Me. Inhouden…
Echt, ik ga het niet doen. Ik ga netjes sparen, andere leuke spullen kopen en hou het even bij wat ik heb. Echt.
Wat een mooi horloge he @Brinkmeister!? Echte vintage look, maar dan met een modern uurwerk, en die wijzerplaat en solid endlinks, en die prijs!!!
De grijze variant, mijn eerste chrono, leuk ding!
Wel meteen die band van gereclyed roggebrood vervangen door een ColaReb…
Ach ook maar besteld, te leuk om niet te proberen, zeker na het lezen van een leuke inzending van een koper op het Uhrforum (bronvermelding: foto’s Muenchenmann) met zeer goede foto’s. De Panda, voor mij de vintage look bij uitstek.
Die dome, de legendarische DB5 op de caseback, het fantastische vintage formaat… wat een leuk ding voor het geld
Staat er alweer eentje te koop op uf https://uhrforum.de/threads/dan-henry-panda-chronograph-1964.365597/
Die was binnen 30min verkocht en niet aan mij overigens
Heb nog kontakt gehad met de verkoper maar door de meerkosten van de verzending naar Nederland kun je hem net zo goed direct bestellen bij DH
Ik hoor het wel als je hem wegdoet
Call me predictable
Erg gave horloges, ik zit flink te twijfelen om er een te bestellen…
Ik zie ze vanzelf wel hier in het blauwe deel voorbij komen en sla dan wellicht m’n slag… Is meteen het dilemma over de kleur ook weg
Als ik het zou doen is het een donkergrijze no date. Zilverkleurig heb ik al een mooie Tissot chrono. Maar ja, in zwart heb ik al een Seiko chrono.
Hoe bevalt de zilveren sunburst dial ?
Ja gewoon erg mooi. En de wijzers beter af te lezen dan ik in eerste instantie had verwacht.
potjandorie wat een leuk ding.
ook vergeten welk nummer ik heb. En ik heb hem vandaag niet om…