Mijn toestemming krijg je 
Ik heb de full silver op komst.
Kun je aangeven naar welke maat de lederen 19mm band tapered? Een racing strap op een panda lijkt me wel wat maar DH heeft zelf geen racing straps van 19mm in de collectie. Thanks!
Op de website is er bij de size optie alleen maar 38mm mogelijk. Zei iemand nog dat je andere maten kon kiezen?
Thanks, maar bij de full set zit toch ook de lederen band, althans, zo wordt het gepresenteerd op de site van DH.
De andere maten hebben betrekking op de andere modellen in de DH collectie. Dit model is louter in 38mm verkrijgbaar.
dat is jammer om te horen, ik vond deze heel mooi.
De band tapert naar 16mm, dus 19/16 
Staat op de website.
Hoe bevalt de stalen band? Net als Seiko een rammelaar? Voelt het licht of zwaar aan?
Sorry voor alle vragen!
Ah, niet gezien, dank!
Hij rammelt niet en heeft solid endlinks. De sluiting is niet erg dik maar functioneert prima. Het heeft echt het vintage gevoel.
Dank voor de reactie!
Maak je lens eens schoon van je camera 

Moet. Me. Inhouden…
Echt, ik ga het niet doen. Ik ga netjes sparen, andere leuke spullen kopen en hou het even bij wat ik heb. Echt.
Wat een mooi horloge he @Brinkmeister!? Echte vintage look, maar dan met een modern uurwerk, en die wijzerplaat en solid endlinks, en die prijs!!! 

Ach ook maar besteld, te leuk om niet te proberen, zeker na het lezen van een leuke inzending van een koper op het Uhrforum (bronvermelding: foto’s Muenchenmann) met zeer goede foto’s. De Panda, voor mij de vintage look bij uitstek.