Hahaha. Moeilijk kiezen als er zo veel variaties zijn. Ik heb voor mijzelf goed gekozen in ieder geval. Super leuk horloge.
@jeronimo @dreski Bedankt voor de foto’s! Ik zat te twijfelen tussen die 2 modellen en dit geeft mij wel een beter beeld welke ik wil hebben. De sunburst van de Silver is gaaf. @jeronimo Is de sunburst bij de Slate Grey ook zo heftig?
Ik klik een beetje op die site, en zie dat hij 38 mm is. Ik wist alleen van de 41 en 42.5mm modellen. 38mm is top!
Ook de looks zijn erg geslaagd, ook mooi dat je datumloos kunt kopen.
Ze zijn met 12.9 wel aan de dikke kant. Er zijn dunnere mechanische chronografen (toegegeven, met 7750 niet zo veel). Maar vintage vind je zeker dunnere chronografen. Met dit kwarts kaliber hadden ze hem best wat dunner mogen maken.
Beter dan dat ze vintage geinspireerde modellen “groter dan vintage” maken wat mij betreft. (Ze maken ze ook nog steeds van 41 en 42.5mm)
Maar wat ik me afvraag, kleurcombinatie zou de beste afleesbaarheid hebben? Op foto’s kun je dat vaak slecht zien.
Ik vind zilver, panda en reverse panda wel mooi. De slate gray wat minder zo van de foto. Ik denk dat reverse panda het duidelijkst afleest.
Ik merk dat ik klink alsof ik er een ga kopen, maar dat mag ik niet
Mijn toestemming krijg je
Ik heb de full silver op komst.
Kun je aangeven naar welke maat de lederen 19mm band tapered? Een racing strap op een panda lijkt me wel wat maar DH heeft zelf geen racing straps van 19mm in de collectie. Thanks!
Op de website is er bij de size optie alleen maar 38mm mogelijk. Zei iemand nog dat je andere maten kon kiezen?
Thanks, maar bij de full set zit toch ook de lederen band, althans, zo wordt het gepresenteerd op de site van DH.
De andere maten hebben betrekking op de andere modellen in de DH collectie. Dit model is louter in 38mm verkrijgbaar.
dat is jammer om te horen, ik vond deze heel mooi.
De band tapert naar 16mm, dus 19/16
Staat op de website.
Hoe bevalt de stalen band? Net als Seiko een rammelaar? Voelt het licht of zwaar aan?
Sorry voor alle vragen!
Ah, niet gezien, dank!
Hij rammelt niet en heeft solid endlinks. De sluiting is niet erg dik maar functioneert prima. Het heeft echt het vintage gevoel.
Dank voor de reactie!
Maak je lens eens schoon van je camera