Dan Henry 1964 Gran Turismo

Welke heb je besteld?
Een NA-topic wordt zeer gewaardeerd. Ik heb het gevoel dat dit best een Seagull 1963 2.0 kan worden. Betaalbaar, knap bekkie, kwalitatief fijn. Een mooie combinatie.

Even terug scrollen…:wink: Enne ik heb er een 10 urige werkdag op zitten dus verwacht van mij niet te veel.

1 like

Ah excuus. Die heb ik ook op het oog :smiley:

Ontvangen:grinning:

16 likes

Mocht iemand een fotootje hebben van degene met zilveren wijzerplaat, om te checken of de sunburst subtiel genoeg is? De BoR trekt me bijna over de streep…

Is de sunburst lekker subtiel en fijn op deze plaat? Het blingblingt niet alle kanten op in direct licht? :stuck_out_tongue:

Korte eerste review mogelijk wellicht?

Heb zo’n gevoel dat dit horloge mooi op de productfoto’s is, maar als je het in je handen hebt dat het de magie mist van een echte vintage chrono die er vergelijkbaar uitziet.

Hopelijk heb ik het mis natuurlijk.

Zeker weten.

Maar als ‘niet nadenken’ beatertje wellicht toch leuk.

Ik ben ook benieuwd naar de bor bracelet en de “echte” foto’s.

Alé, ik ga ook voor de bijl, eerste moderne horloge sinds laaaaang.

38mm
BoR
Classic design
Leuke accessoires

Gewoon een fijn pakket aan deze prijs.

4 likes

Amai Andy, het moet niet gekker worden :rofl:

1 like

Maar hoe lang ga ik het met t ding uithouden hé Peter :joy:

Ik dacht de BoR ook op mn vintages te knallen maar nu blijkt t 19mm lugsize te zijn :confounded:

1 like

Ik gok een maand tot het blauwe!

1 like

Zou al lang zijn.

Mn skx007 draag ik enkel nog bij het uitgaan, en mn andere recentste was een damasko die niet aan mn pols te krijgen was.

Ah we zien wel weer. Aan deze prijs vind je in vintage land nog geen instapper :relieved:

1 like

Foto’s met een telefoon genomen

5 likes

Net goed lijkt t wel :ok_hand:

Niet te opvallend.

Hij is ook binnen en ik kan zeggen dat het echt super waar voor je geld is. Heerlijke maat en een mooie vintage uitstraling die door het uurwerk s’ochtends zo om de pols geslagen kan worden. Zou er nog wel een willen…

27 likes

Dus nu op zoek naar vintage met 19 mm lugs. :wink:

Hmm hier is de sunburst naar mijn smaak weer net iets te aanwezig, dat lijkt bij de slate grey wat beter… :stuck_out_tongue:

2 likes