Dan Henry 1964 Gran Turismo

iemand ook een idee of dit kwaliteits klokkies zijn? gezien de prijs zit deze gemiddeld lager dan een seiko.(zit trouwens wel een seiko VK63 in)

Ik vond deze wel aardig en ( een tag autavia kopie maar dat terzijde) kost maar $230,-

Touché. Ik noem het overigens wel een móói liefdeskind :smiley:

Een beater (immers met een respectabel mecha-quartz uurwerk) op een gunstig prijspunt die ook een leuk bekkie heeft. Meer is het niet. Maar dat geeft het op zich weer charme als tussenstation en om te kijken ‘‘is het wel wat?’’.

Overigens pretendeert het ding niet iets anders te zijn: faux lumen ontbreekt en dat is een +1 waard.

Ik moet nog een stalen band kopen voor mijn Sinn 104, kan ik dit klokkie bijna voor kopen :sweat_smile:

2 likes

De DH 1970 heb ik in bezit gehad en vond dit echt een mooi afgewerkt en goed horloge, én de klantenservice is zeer goed. Zelf zou ik absoluut niet over de kwaliteit twijfelen.
Die grijze vind ik wel heul tof!

1 like

Nope, breitling 765 kopie :slight_smile: bij dit model hoor je vaak klachten over hoe het glas zicht op de wijzerplaat vervormt aan de rand.

6250fbe0fae27ad39f46c4bcfbc07830--breitling-watches-mens-watches

1 like

Verwachte levertijd 3 september :grinning:

De mijne ook. :crazy_face:

1 like

Ik heb me ook laten verleiden.
Ik had nog geen chronograaf, dus bij deze is dit probleem ook opgelost.

2 likes

Die lugs…

Wat is daar mis mee?

Ziet er goed uit. Maar, gelukkig voor de bankrekening, voor het gevoel iets te klein voor mijn bovengemiddelde polsomvang.

Alvast een mooie leren band erbij besteld…


Mooi bij de blauwe tachyring…

9 likes

Wat voor bandje is dat?

:wink:

DASSARI-Perforated-Leather-Strap-in-Blue. Staat onder de afbeelding :slight_smile:

1 like

Van Strapsco…

2 likes

Zeer smakelijk uiterlijk, maar snob als ik ben vind ik het doodzonde dat er geen automaat of handwinder in zit. Misschien met een Seiko NE88, good old 7753 of iets van een aangepaste Eterna calibre 39?

1 like

Dank aan TS @dreski om te wijzen op het bestaan van dit horloge!
Mijn volgende aanschaf wordt wschl. de Silver Date (ik ga echt geen 200+ EUR betalen voor een horloge dat te dom is om de datum te tonen :wink: ) met een extra light blue strap van Dan Henry.

1 like

Graag gedaan…

En ik moet nog tot 18.00 uur. :disappointed_relieved:
Capture