Dan Henry 1964 Gran Turismo

Wow. Deze is toch wel erg gaaf hoor. Moet me heel erg bedwingen maar voor dit geld heb je toch een geweldige new vintage. De band is ook erg mooi.


https://wornandwound.com/first-look-dan-henry-1964-gran-turismo-collection/?utm_source=Dan+Henry+Watches+newsletter&utm_campaign=76f1ddb673-EMAIL_CAMPAIGN_2018_08_28_01_59&utm_medium=email&utm_term=0_52f72a59ae-76f1ddb673-445246605&mc_cid=76f1ddb673&mc_eid=a3f7f3ca16
Ga er vandaag over nadenken en wellicht dat ik er vanavond gewoon een bestel.

21 likes

Inderdaad heel mooi!

Kan mij het schelen. Mijn kistje is een beetje leeg door wat verkochte exemplaren. Wilde een witte of zilveren plaat voor de afwisseling. Incoming! Voor 220 euro op de mat. Heb de no date genomen overigens.

10 likes

Die is mooi! Benieuwd naar je ervaringen straks.

Gr. Marc

De Panda is erg fraai en veel waar voor je geld. Double domed saffier, BOR band en een lederen band, verpakt in een watch roll en de keuze, date or no-date en “Orders from EU are shipped from our European warehouse”, dus geen import kosten. Thinking about it…:thinking:

2 likes

Erg mooi. Had het liever niet gezien.:wink:

Straks ff goed kijken.

3 likes

Balen. Erg mooi en een goede prijs.
Ik denk na over de panda wijzerplaat terwijl ik net terug was naar een 2 horloge “collectie”.

1 like

Mooi spul Dan Henry. Zeker voor het geld.

:joy:

2 likes

Argumenten om te kopen: vs Argumenten om niet te kopen:
Mooie maat vs euh?
value for money vs mmmm?
klassieke uitstraling vs pffff…
lekkere grab and go klok. vs tja?
Staat mooi onder pak vs geen idee.

Dit was een weloverwogen beslissing…

8 likes

Maat 38mm…mij net ff te klein.

Oeh die reverse panda is ook niet verkeerd:
https://wornandwound.com/library/uploads/2018/08/Dan-Henry-Gran-Turismo-Collection-27.jpg

Eens! Ben echter te merkgeil om er Ă©Ă©n aan te schaffen.

4 likes

Leuk ding, mis enkel saffier glas om op de “buy now” knop te klikken…

1 like

Sapphire coated double domed mineral glass with anti-reflective treatment

Wie ziet het verschil? Begrijp echt niet dat dit je tegen houdt.

Moet toch wat verzinnen om weer niet als een maniak op iedere buy now te klikken…:hushed:

4 likes

oe die zwarte panda is wel gaaf inderdaad, net wat mooier dan die witte.

Erg leuk! Straks eentje bestellen.

Zie trouwens dat the Urban Gentry een uitgebreide video heeft gepost over deze modellen. Heb een hekel aan de kerel, maar het is leuk om de modellen even te zien.

3 likes

Slate Grey no date besteld. :grinning:

3 likes