Hebben ze er wel groeven in gemaakt? Is het niet gewoon een klein splitpennetje? Dan kan dan moeilijk zonder streepje…
Klopt
Ondertussen zit de band lekker schadevrij op lengte. Enkel een schroevendraaiertje gesloopt dus
Leuk ding voor het geld! Ik moet enkel nog wat wennen aan de nieuw-bling, en de diameter. 38mm is best groot en ik ben 34-36 gewoon.
Dit dus…te laat
Gesproken als een raszuivere vintage-afficionado!
p.s.
Mocht hij ongewenst worden dan heb ik hier een alvast een leeg kussentje in de box in afwachting van een zilveren no-date exemplaar.
Ja ze mag weg. Nieuw, ongedragen, compleet. Trek 25 euro af van de nieuwprijs en ze komt jouw box vullen
Ik vind hem qua uiterlijk prachtig maar ik hoor niemand over het uurwerk. Juist in zo een vintage look horloge wil je toch een mechanisch uurwerk ? (En plexi)
Wel mooi dat iedereen er zoveel plezier van heeft mooi ding
Theoretisch wel, maar dan gaat de prijs met minstens een factor 3 omhoog, en dan is het geen hebbedingetje meer.
Precies.
Plexi wel voor mij (en dat zou het toch niet duurder maken?), maar met een Mecaquartz uurwerk kan ik wel leven. Dat de chronograaf dan wordt aangedreven door een batterijtje in plaats van een balansveer … soit
Aiai bijna overstag gegaan voor de panda no date maar toen ik die finale klik wilde maken stond er ‘join waitlist’
Het moest zo zijn…
Toch straf, mijn (ex) full silver no date was nummer 72/1964…
Vier varianten, telkens date of no date, dus misschien maar een 200tal per variant? Zou best kunnen dan zeker?
Zal dan inderdaad zoiets zijn!
Van de date versie waren er anders wel nog beschikbaar, maar deze is toch iets minder vind ik zelf…
Denk je niet dat er 1964 exemplaren zijn per uitvoering?
1964 * $250 = $491.000 omzet. Dat lijkt me niet echt ‘de moeite’.
Minstens 5% per exemplaar aan gratis shipping alleen al. Dan rekenen we returns nog niet mee. Daar blijft netto amper droog brood van over met zo’n hoeveelheid, hoor.
Hmmm geen idee… lijkt me dan wel straf dat de silver no date op 72/1964 zat vorige week terwijl de panda no date al uitverkocht zou zijn. Volgens mij is de silver no date het populairste…
Wellicht staan ze simpelweg niet op volgorde gesorteerd in het distributiecentrum.
Uit een Watchuseek (denk ik) discussie heb ik begrepen dat de nummering inderdaad per distributiecentrum anders is en dat DH telkens voorraden van enkele honderden exemplaren per type laat fabriceren. Daardoor zijn de investering en het risico op overstocks lager.
Ik kan die date nog wel voor lief nemen. Ik word eerder geremd door iets anders: ik kan niet kiezen tussen Panda en Evil Panda. Als ik lang genoeg twijfel wordt het straks niks…
Als je hem wegdoet even langs mij passeren aub;)
Weekje geleden al