Dan Henry 1964 Gran Turismo

No date voor mij, en dan uiteindelijk toch een silver dial incoming! Die waiting list is toch een gok, en wilde deze DH toch eens proberen :sunglasses:

In jouw geval? De… Panda!
Ik vind de blauwe wijzers van de subdials icm het zwarte van de evil panda iets minder… de silver heeft ook blauwe wijzers, I know :wink:

1 like

Binnen! Leuk hoor! Blij mee :grin:
Mvg. Bertjan

12 likes

Mooiste versie, deze variant zou ik ook hebben gekozen

1 like

Prachtige strap!!

1 like

Bedankt!
Van @Ko-Banden :ok_hand:t2:, was mijn eerste van hem.
Mvg. Bertjan

1 like

Heb de waitinglist aangevinkt maar geen idee of dat ergens toe leidt…wil de evil :panda_face: wel proberen maar graag zonder date…

Iemand een idee of die waitinglist echt is, of dat er niks meer komt?

2 likes

Vandaag de Dassari Rallye band erop. Handig die snel verwisselbare pushpins.

10 likes

Wow, gave klokjes zeg. Lekkere vintage vibe en betaalbaar. Kom nu steeds terug in dit topic, tricky voor de portemonnee :grinning:

1 like

Daar is ie dan!
Twijfelde nog even omdat de levertijd 6 tot 10 werkdagen was en ik volgende week een week op vakantie ben. Maar door de posts van Dreski en Jeronimo die hem een stuk sneller hadden durfde ik het aan. Binnen drie dagen was ie er al.

10 likes

Sta op de wachtlijst voor de panda zonder date… weet niet of dat iets op brengt of niet maarja

Mooi hoor. Fijn dat je hem voor je vakantie hebt.

1 like

Had eigenlijk ook de panda no date willen hebben maar ik zat ook met die wachtlijst. Daarom toch maar de date genomen voordat daar ook een wachtlijst voor is. Die datum stoort me totaal niet.

1 like

Die date lijkt zo modern en de rest vintage… naar lijn mening dan… is wel nog altijd prachtig hoor!

1 like

Heb nog contact gehad met Dan. Panda zou weer vanaf november geleverd kunnen worden. Hij heeft ook nog racing straps voor de 1964 in de maak. So you know.

3 likes

Een Le Mans 1965 en Gran Turismo 1964 met een wannabee struisvogel strap…mooi die sixties.

8 likes

Ik had me ook op de wachtlijst gezet maar @jave had denk ik medelijden met mij… :wink:

Van deze week is ā€˜zijn’ 0049 evil panda op de mat gevallen. Wat een leuk ding! Die panda van jou is trouwens ook erg mooi :star_struck::ok_hand:t2:

4 likes

Dat is mazzelen! :smiley: Prachtige evil panda ook. Heb ook wel een tijdje zitten twijfelen tussen gewone en evil panda, maar ik ben erg blij met mijn panda.

De mijne mag kostenneutraal het veld ruimen. Het is die van @septentrio. Ik heb hem niet gedragen. Interesse kan via PM.

Toch ook hier nog even laten zien dat de 1964 toch een wat andere look krijgt door een ander bandje. Ik blijf fan.

Dan Henry 1964 Panda no date op een Rios1931 Kaluga cognac racing strap.

10 likes