Zo zo. Dat is een boute uitspraak! Ik ben het totaal met je oneens. I like Daniel!
Keep raising that bar! Supergaaf, ik kan nu al niet wachten ![]()
Ik ben het hiermee zowel eens als oneens. Ik vind dat je gelijk hebt hebt qua uitstraling, maar ook dat dat precies is wat de Bond franchise nodig had voor een nieuwe impuls. Ik vind hem een geweldige (want a-typische) Bond - voor mij zeker op de tweede plek na Sean.
Waarom niet een keer Robbie Williams…ik zou het hem zien doen en nog geloofwaardig ook
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik vind Daniel Craig echt een geweldige Bond. Heel eigen stijl en wat mij betreft zeer geloofwaardig. Hij zit veel dichter bij de oerBond (Connery) dan alle andere Bonds.
Goeie acteur, daar niet van. Maar heb nu niet meer het gevoel erbij die een bond moet uitstralen. Nu lijkt het me meer op een gewone actiefilm. Algoe dat er meer zijn die er anders over denken 
Ik vond Sean, en trouwens ook Moore koele en gevoelloze en daarmee onechte koude kikkers. Niet meer van deze tijd. Wat interessanter is, na deze Bond een vrouw? Dat zou voor mij in elk geval nog wel een uitdaging zijn.
Doet 't wel goed in die koffie reclame! Beetje meer Britse humor erin zou top zijn, hoewel ik Craig geen slechte Bond vind. Zijn eigen collectie lexen mag er ook wezen!
Boze tongen beweren (“some say…”) dat Idris Elba hem gaat opvolgen. Politiek correct, dat zeker, maar absoluut een gentleman, atleet en goede acteur. Kom maar door.
Pracht acteur, als Luther fantastisch. Of het politiek correct is? Dat zou suggereren dat hij om zijn huidskleur gekozen zou worden. Ik betwijfel dat bij zo’n goede acteur.
Please no. Dat ga ik boycotten.
James Bond is een alpha, een gentleman die zijn sway gebruikt over vrouwen en een stonecold killer. Een vrouw kan die rol niet invullen.
Sorry aan alle geëmancipeerde mannen van HF met een kaal plekje op het hoofd ![]()
Dit lijkt me dan wel weer gaaf en verfrissend!
De producenten moeten ook met hun tijd meegaan. Een donkere en/of vrouwelijke acteur/actrice zijn nog nooit voorbij gekomen.
Dan valt ie iedere keer uit beeld 
Henry Cavill zou het ook wel goed doen denk ik, onlangs ‘the man from U. N. C. L. E’ gezien, zowat '60s stijl - bond achtig en deed het goed.
Deze dus.
Neen deze kan mij niet bekoren. Ik heb hem even om de pols gehad bij Eugene van Baal, om eens te kijken naar de Omega Nato die eraan zit. Leuk natuurlijk even uitproberen. Ik voelde me noch Bond noch Bond girl dus voor mij werkt het niet dit model
Maar goed, ieder zijn ding, helemaal prima, en wellicht gaat iemand helemaal uit zijn dak van dit model.
Hij ziet er gewoon goedkoop uit vind ik. Kan zo bij Luigi Lucardi in de vitrine. Plus een (overstatement) slap aftreksel van een 16710 Pepsi / combi met de Explorer II 16570 polar
Staat er niet “Aug. 16”? (Beetje verwarrende manier om 16 augustus aan te geven…)
Ik had begrepen dat Jeremy Clarkson de nieuwe JB gaat worden als Daniel ‘The Farmer’ Craig er mee stopt.