Daniel Craig toch nog één keer 007! En er wordt over horloges gesproken ;-)

Leuk man. Ik kijk ernaar uit. Toch maar eens met EON Production kletsen of een ander horlogemerk om zijn pols mag :wink:

9 likes

Invicta!:joy:

2 likes

Bepaalt hij zelf welke horloge hij draagt tijdens de opnames?

Gewoon een Submariner no-date please. Dat hoort bij James.[quote=“Batossai, post:3, topic:118368, full:true”]
Bepaalt hij zelf welke horloge hij draagt tijdens de opnames?
[/quote]

Are you crazy? You must be crazy

2 likes

Ja, natuurlijk! Zolang hij maar even wisselt tijdens de shoots :wink:

1 like

Neen, het grote geld bepaalt dit…

4 likes

Ja op een te smalle nato band haha

1 like

Weet je ook waarom?

Ik gok deze afzichtelijke nieuwe Seamaster…

114060 zou welkom zijn, is het cirkeltje weer rond

1 like

De 6538 bedoel je? Dat is voor mij de enige echte Bond watch[quote=“Motormuis, post:8, topic:118368, full:true”]
Weet je ook waarom?
[/quote]

Zodat hij hem over de mouw van zijn duikpak kan dragen?

Vorige film lekten er e-mails van hem uit richting zijn productiemaatschappij. Hij had geen zin in (ik meen) Samsung, maar moest :wink:

Bedankt Jeroen. Je hebt me de nekharen weer overeind laten staan. Ik snap niet waarom Omega dat doet. Bond heeft al zo’n reputatie, waarom zet je in godsnaam 007 op de secondewijzer? Het lijkt net een kijkshophorloge.

6 likes

Nee. Het verhaal schijnt te zijn dat het zijn eigen, persoonlijke Rolex was, maar dat het bandje brak en er zo 1-2-3 geen ander bandje was. Daarom schoof hij er een Natootje omheen, die hij ergens op de kop tikte. Zoiets.

2 likes

Gadver, inderdaad! Schande!

de datum van het forum staat verkeerd, klopt dat? 2016 staat er bij mij hier voor dit topic…

wat mij betreft samen met Sean Connery met afstand de beste Bond, dus ben blij dat hij het nog eens doet.

Benieuwd of hij een nieuwe Omega om de pols heeft.

Haha wat grappig. Ik wist wel dat het geen NATO was zoals wij die kennen, maar gewoon een nylonstrap met één floating keeper. Ik ben toevallig nu een tribute aan het bouwen voor de 6538, op een SKX uiteraard

The whole 9 yards,ik heb zelf een keramische insert moeten verven met porceleininkt en de standaard bezel is afgedraaid zodat deze meer op die tandjes van de aparte 6538 bezel gaat lijken. 4R36, SRP775 wijzerplaat en wijzers, hij gaat geweldig worden.

Jullie zien hem de James “Davinci” Bond Heritage SKX over een maandje denk ik :sunglasses:!

10 likes
2 likes

Die versie, daar kijk ik serieus naar uit. Leuk!

1 like

Ik vind Daniel Craig een aap in maatpak… Straalt niets van klasse uit dat een ‘James Bond’ moet hebben.

4 likes