Daniel Craig toch nog één keer 007! En er wordt over horloges gesproken ;-)

Ik had graag Dwayne Johnson als Bond gezien.

:smirk:

1 like

1 like

Wat mij betreft heeft Omega een geslaagde Bond klok uitgebracht met de SPECTRE Seamaster.
Die andere 300M klokken kunnen mij niet bekoren met die drukke wijzerplaten…

4 likes

Films… ik heb er weinig mee, maar een Bondje op zijn tijd is wel vermakelijk.
Daniel vond ik in eerste instantie op Putin of de SRV-man lijken maar in Skyfall toch echt een overtuigende Bond.

Klopt dat verhaal over die Nato strap ?

1 like

Ik had het ook al gelezen, maar het was al wat eerder bekend hier en daar.
Naar verluid trokken de 150.000.000 pegels die hem geboden worden hem over de streep. Ik had het daar ook nog wel voor gedaan denk ik :slight_smile:

Het horloge mag hij niet zelf kiezen. Voorlopig is Omega nog steeds de huissponsor momenteel. Ik weet niet voor hoe lang nog. Eén ding is staat wel vast:.James Bond films draaien voor een groot deel gewoon op Product Placement. Is niet erg overigens in mijn ogen, want dat maakt de inmense productiebedragen mogelijk en daar kijken dan weer graag veel mesen naar :slight_smile:

Zelf ben ik blij dat hij nog een keer gaat.
In de eerste plaats omdat hij het als Bond gewoon super doet. Hij is echt een amateuristische, ruwe bond. Dat had de franchise ook wel echt nodig na Pierce Brosnan.

In de tweede plaats: Wie zou het anders moeten doen?
Ik weet zo momenteel niemand.

2 likes

Liever James “Captain Slow” May.

1 like

:joy:

Hoe we het ook noemen, ik vind het een topplan! Ik zie Idris helemaal voor me als een frisse nieuwe Bond. Shake it up, zoals de man z’n martini’s drinkt.

2 likes

Blijf een zwak houden voor Roger Moore.

Was met SKX007 niet verkeerd geweest.

En correct :wink:

1 like

Uiteraard een Seiko, toe nou… wat anders :laughing:

2 likes

Elba lijkt me fantastisch als Bond. Michael Fassbender lijkt me ook wel een goede optie.

Half Duits, maar dat mag de pret niet drukken.

2 likes

Is dit echt, print dat ding :joy::joy::joy:

Ja! DIE!!! Die kon ik zo snel niet vinden. Wat een gave vent, maar of hij humoristisch over kan komen? Ik zeg alle ballen op rood. Dank.

I’m afraid he HAS to be thoroughbread Brrrrrrrrrittttishhhhh

Hij is opgegroeid in Ierland…net zoals Pierce Brosnan. Connery in Schotland.
Dus dat kan best een optie zijn :sunglasses:

Half Iers en opgegroeid in Ierland. Niet voldoende? Ik ben niet bekend met de regels omtrent Bond films.

Scheisse weet ik ook veel :joy::joy:

1 like

Jaaaaaaaaaaa

Tom Hiddleston zou het ook wel kunnen in mijn ogen. En op en top Brits, alhoewel Bond natuurlijk een Schot is.

1 like

In werkelijkheid trok 007 de voorgebakken print eronder vandaan. Er is zelfs iemand op eBay die deze los naar wens aan je verkoopt! Kan hem zo snel niet vinden.

Edit: http://www.ebay.nl/itm/JAMES-BOND-007-WATCH-SEIKO-TICKER-TAPE-SPY-WHO-LOVED-ME-PLUS-FREE-BLUE-PRINTS-/112504266881?hash=item1a31c6e081:g:g88AAOSwzOxUYYbC

1 like