Hmmm. Minder charisma vind ik.
Over een paar jaar Kit Harington.
Mark my words
En Idris op Terschelling.
Doe mij es pb
Hebben jullie elkaars nummer niet…?
Briljante volgende “Mister Bond” als je het ook mij vraagt. Yes please.
Kijk, daar hebben we wat aan. En we zaten met een paar al goed zie ik! Thanks!
toevallig hadden mijn collega’s het er vanmorgen over en kwam er eentje met deze website opzetten. Van Elba wist ik dat hij kandidaat was, mvan de rest niet.
Ik ken ze niet allemaal, maar Elba staat bij mij op 1, Norton en Fassbinder op 2…
Ben ook benieuwd wat voor klok Bond draagt in de nieuwe film.
Ik vermaak me kostelijk nu de oude Bond films dagelijks te zien zijn,ook door het amateurisme uit die tijd waar veel vergissingen te zien zijn, zoals een bedscene waar de submariner elk shot andere tijden aangeeft en de secondewijzer stilstaat.
Ook een film met Roger als Bond(denk live and let die)waar hij verschillende horloges draagt in een lange achtervolging(of hij is ook horloge freak zoals wij op het forum en een paar keer wisselen op een dag😂)
Je wil niet weten welke fouten er zoal in films voorkomen. Film crew vol in beeld tijdens de slotscène van Titanic in de spiegelzaal (hilarisch), of de Porsche van Schwarzenegger na een ongeval, die een shot erna weer intact is. Enzovoort. Dan vind ik Bond nog wel meevallen.
Klopt,er zijn er genoeg te noemen ,deze waren echter horloge gerelateerd.
Wat een oplichter…
Het is gewoon een achterkantje van een lettertangtape.
ps
ik ben toch wel een echte autist geloof ik.
dat ding ligt al 30 jaar onaangeroerd in een kast hier en ik weet 'm zo te vinden.
Precies! Hilarisch toch? Mensen WILLEN ook besodemieterd worden. Wel een leuk idee om zo’n Dymo Labelwriter te kopen, wat teksten te maken en onder je horloge vandaan toveren in de kroeg of op je werk. Waarschijnlijk wordt je voor gek versleten en is het alleen leuk op de Rikketik.
Ja dat dus. Lachen toch? Of ben ik de enige pauper in ons midden?
ha en nog een Seiko ook…
kansje dat de wat jongeren hier die dingen niet meer kennen natuurlijk.
nu zijn ze meteen even bijgelest
dusssssssssssss
SEIKO ONLY
ps
Dymo is gestopt met die lettertangen
en een labelwriter is iets totaal anders
Wat te denken van een middeleeuwse film waarbij een ridder een horloge droeg??