De absolute kampioen was indertijd zeg eens A
allemaal ikea intereurtjes en bij shotwisseling stond er een kompleet ander interieur soms…
wel altijd met de ikea catalogus op tafel die uitgebreid in beeld werd gehouden.
dit programma was ook de oorzaak van het verbod op sluikreclame…
Roger Moore vond ik de allerslechtste Bond. Kon alleen met zijn wenkbrauwen acteren, klonk als een zwaar geaffecteerde, permanent verstopte idioot.
Connery was alweer flink wat beter, maar Craig is voor mij de beste. Sowieso worden de films wat donkerder van toon, da’s alvast winst.
Moore bracht de humor in de Bond films
Dat was bij Connery de ontbrekende factor.
Niet dat Connery daarmee slecht is, integendeel.
Maar ik vind wel dat je appels met peren vergelijkt.
Sorry, niet mee eens (mag toch hè?)
Inderdaad zoals @Coinoperator zegt. Met Moore kwam er wat humor in. Dat vond ik altijd prachtig.
Als persoon was Moore ook echt altijd een gentleman, on maar vooral ook off-screen. Ik mocht de man graag zien en horen op tv.
Moore was mijn eerste Bond trouwens, dus ben ook bevooroordeeld. De Saint heb ik ook altijd graag gekeken (geweldig) en de Persuaders ook. Ivanhoe niet, daar ben ik te jong voor
Een label righter print met inkt (ribbon) op een stukje plastic.
Die oude tangen (ik heb ze ook gehad) slaan een letter door een hard plastic lint. Door de vervorming beschadigd de gekleurde kant van het lint waardoor de letters wit verschijnen.
Totaal anders, maar met hetzelfde doel.
Mwah, ik vergelijk de ene met de andere Bond.[quote=“Thieuke, post:94, topic:118368”]
Met Moore kwam er wat humor in.
[/quote]
Ieder zijn smaak laten we maar zeggen.