Die “humor” vind ik ook vaak tenenkrommend. De donkerdere films kunnen mij ook meer bekoren.
Als ik weer mocht liken, zou ik dat doen. Like
ach kom nou
de interaktie tussen Moore en Moneypenny was werkelijk onovertroffen.
om nog maar niet te spreken over de interaktie tussen 007 en Q
“oh you put the Lotus back together”
(die in de vorige scene geëxplodeerd was)
En die Eend (2CV) in for your eyes only. Ik heb blauw gelegen zijnde zelf een Eend rijder.
Sommige mensen vinden Andre van Duin leuk en anderen Hans Teeuwen.
Of geen van beiden (meer)
Theo Maassen is De Koning
Sommige dialogen zijn zeker wel geinig hoor, maar ik bedoel met name sommige andere karakters in de film (zoals die Yankee Sherrif, dat is toch echt niet grappig?).
Sgt. Double U Pepper 
Dit karakter was zo populair in de film dat hij in een tweede film een kort rolletje mocht meedoen.
sorry, je hebt de publieke mening niet mee.
en eerlijk gezegd, ik vond 'm zelf ook leuk.
[texaans accent]
Secret agent? On Who’s side?
Wow weeeeeeeeeee hah hahaha.
Die korte rol was in live and let die, tijdens de boot achtervolging. Boot vliegt zijn politiecruiser in.
In de Moore films zit ook nog een karakter met altijd een drankfles, waar die naar kijkt wanneer er iets geks gebeurd. Komt vier films terug geloof ik.
Lijkt me een geweld… Nee. Geen vrouw als Bond. Een vrouw kan een bontje dragen, niet met die rol wegkomen. Plus wat moeten we dan met alle bondgirls, vervangen voor mannen? Want homo-erotische scenes in zo’n film gaan denk ik niet door veel mensen “leuk” gevonden worden (mij boeit het persoonlijk geen zak)
Nog even en Bond wordt een transgender feminist.
edit: Per ongeluk reply op @HanDavinci -> Verkeerde knopje gebruikt

Oh je had het al veranderd, ik dacht al…met al dat testosteron denk ik dat je als homo best goed uit de voeten komt op een feestje.
Maar OT: Je hebt helemaal gelijk, niet in die rol. Bond blijft gewoon een alphamale.
Joh? Ga ik op letten, dank!
Als bond een vrouw wordt dan blijven de bondgirls wel gewoon.
Dan kijk ik voor één keer wel naar de vrouw-op-vrouw actie 
Zal ik dan maar toch reageren op die casting uitnodiging in London?
als je een meisje bent…
Ik zou Elba ook graag als Bond zien. Prima acteur en heeft net als Craig een rauw randje. Alleen gezien z’n leeftijd zie ik het niet gebeuren. Hij zou dan 50 jaar zijn bij z’n eerste Bondfilm. Wat nog net zou kunnen. Ik denk echter dat ze op zoek gaan naar een acteur die weer 10 jaar mee kan.
Ik zou mijn geld op Tom Hardy zetten als de nieuwe bond!
En een vrouwelijke bond hebben we in het verleden ook al gehad, Jane Bond ;-), alleen gooide die hele andere wapens in de strijd als ik het me nog goed herinner…
De enige echte Bond…Bert Bond.

Ik stem voor Archer als nieuwe Bond!