Dannyvanc

Heb deze week een horloge verkocht aan Danny @Dannyvanc die sinds kort lid is van ons forum.
Nog niet zo lang geleden was ik zelf nieuw lid en durfde Walter @Logie het aan om zijn Meistersinger aan mij te verkopen. Op mijn beurt kan ik Danny van harte aanbevelen. Vlotte en prettige communicatie, snelle betaling en een sympathiek lid. :+1:

1 like

De cirkel is rond :heart_eyes:

Poe, alweer bijna 2 jaar geleden ook…

1 like

Ik heb van Danny een Seiko prospex overgenomen. Ik puike staat. Prettige communicatie en Danny heeft zelfs een half uur gespijbeld van het werk om het pakketje tijdig op het bezorgpunt af te geven.

Van harte aanbevolen

1 like

Ik heb een horloge verkocht aan Danny. Het horloge was voor Danny onbekend, maar geen probleem om daar wat extra vragen over te beantwoorden. De communicatie ging soepel en gezellig (het is een liefhebber ;-)) en ook de betaling ging probleemloos. Bedankt!

1 like

Mijn prachtige nieuwe groene Seiko Prospex verkocht aan Danny, duidelijke snelle communicatie en uiteindelijk een leuke deal gesloten. Afgesproken en onder het genot van een kopje koffie heeft hij mijn TAG bewonderd :wink: dus wie weet…

Aanrader wat mij betreft :+1:t2:

2 likes

Wederom een snelle en onverwachte deal gemaakt met Danny, gisteren aangegeven dat hij de Tag prachtig vond dus heb ik toegegeven aan de flipperdrang en zoektocht naar een nieuw horloge en Danny heeft me daarbij geholpen :blush::wink:

Wederom een vlekkeloze deal :ok_hand:t2:

1 like

Van Danny een Glycine overgenomen. In echte nieuwstaat, nog mooier dan hij het beschreven had!
Hele fijne communicatie, Danny reageert snel en verstuurt snel!

Kortom prima om van Danny iets over te nemen!
Bedankt!

1 like

Horloge verkocht aan danny aka @Dannyvanc. Snelle communicatie, reacties en het geld stond snel op de rekening. Een aanrader om zaken mee te doen. Bedankt danny en tot de volgende keer!

2 likes

Vandaag wederom een leuke deal gemaakt met Danny, mijn Orient overgenomen incl Hirsch band. Zoals al meerdere malen het geval een zeer leuke en vlotte deal.

Zal ook wel niet de laatste deal geweest zijn :joy::wink: aanrader wat mij betreft :+1:t2::facepunch:t2:

1 like

Danny heeft mijn Steinhart ocean1 overgenomen. Leuk contact en bijzonder grappige motivatie om wat minder te bieden. Absoluut aan te raden!

1 like

Een Seiko Alphanist van Danny @Dannyvanc overgenomen.
Snel de deal rond gekregen met een grappige onderhandeling!
Horloge was echt top verpakt, kan niet beter!
Aardige en spontane kerel.
Zou zo weer wat kopen van hem.

100% Top!

1 like

Vandaag weer een ruildeal/koop gedaan met Danny, veeeeel te lang blijven hangen maar ja, hobby :grimacing::sweat_smile:

Aanrader zoals alle andere keren, hier blijft het niet bij :+1:t2:

1 like

Weer een deal met Danny gemaakt, ditmaal een horloge aan hem verkocht.
Zeer prettig communiceren met hem en over de deal waren we het snel eens.
De betaling werd meteen gedaan, met Danny kun je prima zaken doen!

100% Top!

1 like

Leuke ruil met Danny @Dannyvanc gemaakt. Zoals omschreven en heel fijn contact gehad. Stukje moeten rijden maar er gelijk een leuke dag van gemaakt. Danny is een heel betrouwbaar forumlid! Bedankt.

1 like

Aankoop van een Damasko DS30 gedaan bij Danny. Zeer prettige en vlotte communicatie en pakketje was direct de volgende dag verstuurd en bombproof verpakt. Helemaal top! Dank Danny. :ok_hand:

2 likes

Horloge overgenomen van Danny, fijne communicatie en snelle reactie. Pakketje was ook snel verzonden!
Dank Danny!
Groeten,
Marijn

1 like

Weer eens een horloge aan Danny verkocht.
Prima deal en super snelle betaling.
@Dannyvanc : tot de volgende maar dan weer :smiley:

1 like

Een Seiko Alpinist van @Dannyvanc gekocht.
Vlotte communicatie en de deal was snel gemaakt.
Horloge was zeer snel binnen en zeer goed verpakt.

Danny is aan te raden, 100% !!

Groeten, Aad

1 like

Vanmorgen een ontzettend prettige en vlotte deal gesloten met @Dannyvanc! Fijne, gezellige vent, en duidelijk e een echte liefhebber van de hobby. Danny bedankt en misschien tot een volgende keer!

1 like

Vanochtend een Oris 65 overgenomen van Danny en zoals gewoonlijk een eerlijke, duidelijke deal. Gezellig zitten babbelen over de hobby en dan schiet de tijd op :grimacing::sweat_smile:

Tot een volgende, aanrader dus :ok_hand:t2:

3 likes