Dannyvanc

Horloge verkocht aan @Dannyvanc. Maakte direct het geld over. Super betrouwbaar en zeker een aanrader.

1 like

Horloge verkocht aan @Dannyvanc . Leuk gesprek en afspraken worden nagekomen! Gewoon zoals je mag verwachten hier op het forum!
Veel plezier met je NA Danny

1 like

Horloge verkocht aan @Dannyvanc . Aardige kerel, goed gesprek en een goede deal. Zeker voor herhaling vatbaar :grin:

1 like

Inmiddels al een aantal keer zaken gedaan met @Dannyvanc. Communicatie verloopt altijd super snel. Vriendelijke kerel en zeker een aanrader. :+1:t3:

1 like

Horloge verkocht aan Danny, @Dannyvanc.
Snelle deal, snelle betaling. Leuk contact!
Betrouwbare koper
Dit maakt het forum aantrekkelijk.

1 like

Seiko Alpinist overgenomen van @Dannyvanc. Zou hier zeker nog een keer een horloge van overnemen!

1 like

Vandaag een prettige ontmoeting gehad met @Dannyvanc.
We hebben horloges uitgewisseld na vooraf een respectvolle en plezierige communicatie.
Geheel is top verlopen, nogmaals mijn dank.
Graag tot een volgende gelegenheid.

1 like

Geweldig horloge overgenomen van Danny.
Vlotte communicatie en echte liefhebber.
Nogmaals dank voor je aanbod en je horloge, ik ben er erg blij mee.

2 likes

Een horloge verkocht aan @Dannyvanc. Na wat onderling contact, zijn we tot een goede deal gekomen. Zeker een aanrader!

Veel plezier met de Tudor!:+1:t2:

1 like

Vandaag weer eens afgesproken met Danny @Dannyvancā€¦paar weken terug al naar Maastricht en nu op een parkeerplaats :grimacing:

Hij heeft nu een horloge overgenomen van me en zoals wel vaker weer een prima deal.

Tot de volgende en zeker een aanrader :ok_hand:t2:

1 like

Gisteren een prachtige Tudor van @Dannyvanc overgenomen voor een schappelijke prijs. Ook nog heerlijk in de zon gezeten en over horloges gekletst.

Danny is betrouwbaar en de communicatie verliep uiterst soepel. Enige nadeel is dat ik nu ook een Seiko SPB149 wil :wink:

2 likes

Danny heeft een Seiko Alpinist van me overgenomen.

Prettig contact,vriendelijke heldere communicatie en gewoon een HF-topper! :ok_hand:

1 like


Zeer mooi tag heuer gekocht van Danny
Zeer vriendelijk en in het echt nog mooier
Fijn zaken gedaan zo als het hoort :+1:t3::+1:t3::+1:t3::+1:t3::+1:t3:

2 likes

Tsja, zo spreek je elkaar zelden via het forum, en zo heb je binnen twee weken een horlogeverkocht aan Danny.

Gewoon een prettig vervolg op de vorige keer. Niks aan toe te voegen. :smiley:

1 like

Seiko alpinist overgenomen van @Dannyvanc

Vlot en uitstekend verlopenā€¦ aanrader!

1 like

Horloge verkocht aan @Dannyvanc (zijn eigen ex no less :wink:)

Snelle reactie, eerlijk kerel, ok prijs. Prima kerel om een deal mee te doen!

1 like

Vanavond Danny @Dannyvanc bezocht op zijn vakantieadres om een 100% (99,99%ā€¦LOL) Sinn I B over te nemen. Perfect horloge, sympathieke persoon. Blij mee!

1 like

Hele fijne ontvangst en gastvrijheid bij Danny.

Leuke over horloges en het leven gefilosofeerdā€‹:blush::+1:

1 like

En niet te vergeten een hele mooie Grand Seiko rijker!

1 like

Gisteren een prachtige Seiko SPB 149 gekocht van Danny. Horloge verkeerd werkelijk in nieuwstaat. De deal verliep prettig en uiterst soepel. Danny nogmaals bedanktā€¦:+1::+1:

2 likes