Horloge van @Dannyvanc overgenomen. Alles tip top en graag tot de volgende
Laatst één van mijn horloges aan Danny verkocht. Vlotte en prettige communicatie en snelle betaling. Top! Aanrader
Vandaag voor de tweede keer een horloge van @Dannyvanc gekocht. Ditmaal een mooie ML Aikon. Net als de vorige keer weer helemaal volgens verwachting. Thanks Danny, tot de volgende keer
Twee weken geleden mijn Frederique Constant Highlife verkocht aan Danny.
Danny is een eerlijke koper die mij een eerlijk en realistisch bod heeft gedaan. De communicatie verliep vlot en afspreken op locatie was ook gezellig. Danny is een echte liefhebber.
Net tijdens een prettige ontmoeting een mooie Tudor aan @Dannyvanc verkocht! Gezellig gebabbeld over horloges en andere zaken
Danny veel plezier met de aanwinst en bedankt voor de fijne deal
@Dannyvanc bood een GS boek aan voor de liefhebber. Laat ik nu net een nieuw kantoor hebben gemaakt thuis die ik met leuke spulletjes wil vullen.
Dit boek zou daar perfect in passen als GS liefhebber.
Na wat berichtjes heen en weer was het boek snel onderweg naar mij toe. Top vent!
Leuke deal met @Dannyvanc gesloten.
Fijne communicatie, prettig handelen en goed verpakt.
toppie
Horloge absolute Nieuwstaat zoals me beloofd werd
Horloge van @Dannyvanc overgenomen. Alles perfect. Horloge (ondanks 2 jaar) als nieuw, werkelijk prachtig. Goed verpakt en snel verzonden. Communicatie ook nog heel prettig, dus