Dao is eruit, NA is binnen: toolwatch 34-38mm, €500-€900

Nog even een curveball voor onze @Dao
De aankomende Averau van Echo/Neutra.

39mm (i know, 1mm meer),maaarrrr… slechts 46mm l2l, 20mm lug width, prima binnen budget, Selitta uurwerk en mooie toolwatch look.

3 likes

Ja. Maar hij is er al uit en heeft al iets besteld. Dus ja…

1 like

:upside_down_face::slightly_smiling_face::thinking:

1 like

Erg leuk maar dan weer een prijs… kom ik dan toch liever geen microbrand voor.

2 likes

Pot dorie. Deze kende ik nog niet. Insta verliefd…

3 likes

Yep, en die Ten Eleven Nine zijn nóg eens zo’n 30% duurder…voor een Duits kickstarter-horloge 1k neertellen, neuh. Dan zijn er echt genoeg alternatieven van gevestigde namen, waar ook genoeg moois tussen zit.

2 likes

Haha nee. Microbrand en niet echt mn ding verder en 39mm.

Op papier goed maar in het echt zo levenloos…

NA topic volgt in het weekend, als het zo snel aankomt tenminste

4 likes

:speak_no_evil:

2 likes

Sjeetje. Als ik naar je collectie kijk is die LM die je weg hebt gedaan eigenlijk weer de perfecte aanvulling :joy:

1 like

Hoeft niet per se. Ik zou die groene best willen hebben hoor. 't Is dat ik net een NA aan land heb getrokken, maar anders graag.

1 like

Ach ik raak steeds in de war van de verschillende namen van Hamilton Khaki Field, is die je laat zien niet de Hamilton Khaki Automatic? Die vind ik idd wel beter.

Hahahha. Nja prachtig ding maar merk dat licht, kwetsbaar vintage om de pols me niet zo aanspreekt, plus de bracelet is echt niet om over naar huis te schrijven maar alle andere banden stonden minder.

Zeg @Kaan daar raak je een gevoelig puntje :joy:

3 likes

Vrijdag als t goed is :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Weekend NA topic: hij is binnen!

58 likes

Wauw! Prachtige en originele keuze! Is deze onder de 40mm of heb je die eis losgelaten?

1 like

Das echt een left field pick.

2 likes

38mm!

Dat moest ik googlen

3 likes

Een schitterende keuze :ok_hand:
Eindelijk weer een nieuwe 38mm diver, ik kijk uit naar het NA topic.

1 like

Prachtig hoor. Mooie kleurencombinatie. Daar ga je veel plezier aan beleven.

1 like

Nice! Ik ben benieuwd. Zelf een 36mm binnen dankzij jouw topic en de weg naar kleiner als 40mm is ingeslagen :hugs: een 38mm duiker zou hier ook wel eens de plek in kunnen gaan nemen van de SKX :grimacing:

1 like

Knappe kleurcombo! Mooi ding, zou er zelf niet opgekomen zijn deze te nemen. Geniet ervan!

1 like