@dao,met al deze mooie voorstellen ga je zeker vinden wat je zoekt,…
of ben je volledig het noorden kwijt
veel geluk met je zoektocht
die is goed
Ik heb geen idee wat Bulova nog met UHF quartz doet, maar die kon je voor die prijzen vinden. Helaas maakt Bulova echt veel te grote horloges.
Het dichtste wat je bij een, eh, hoogwaardige quartz komt voor een bedrag van 900 Euro, ja, er is natuulijk nog een ouderwetse Longines Conquest VHP. Maar ook die dingen zijn te groot en lomp, dat is vanaf 41mm doorsnee. Ze zijn wel mooi, maar jij wilt kleiner nietwaar?
Ook de Casio Oceanus is er pas vanaf 41,5mm. Dus ik vrees dat ik je, voor zover ik zo even kan bedenken op een zondagmiddag, niet aan een onderscheidende quartz kan helpen die in de 35=38mm grootte valt.
Sorry man.
Kleine edit: Ze zijn wel plat, onder de 50mm lug to lug en retelicht met de titanium case van de OCW-S100. Wel comfortabel dus.
Verrast dat hij nog niet genoemd is: Smiths everest white dial 36mm
Door de witte plaat behoorlijk afwijkend van je andere Smiths.
Deze kwam ik ook tegen, misschien zelfs nog beter: everest expedition
Zat toch wat te struinen op de Smiths site, en warempel nog iets moois
Smiths black shadow
Hij is alleen 40mm maar met een korte lug to lug van 46mm, dit is 2,5mm groter dan de everest.
Wilde je deze toch niet onthouden.
Deze Smiths heeft zelfs een eta ipv miyota, ik ga er iig op broeden of er weer een Smiths mag gaan komen.
Al genoemd, Sinn 556 A, de a versie voor de toolwatch uitstraling, kan goed op verschillende banden…
Nomos club 36mm, wit of zwart, we gaan het niveau wat aufkrikken met dit Duitse Spitzen Angebot voor , jawhol, minder dan 900 oiro auf C24
En, voor in de andere pocket van je zak - anders loop je scheef , het budget vriendelijke BAL tic … voor slechts 399,- heb je 38,5 mm of bluebal steel
@Dao Gezien onze vergelijkbare polsmaat zou ik -als je naar de Traska Freediver kijkt- wél zeker voor de v3 gaan ipv de 2 of 1. Ik heb de 2 gehad, prachtig horloge, maar hij draagt erg hoog, zeker op een smallere pols. De 3 heeft een lagere behuizing, hoewel de totale hoogte (met gebold saffier) niet of nauwelijks veranderd is, maar dat scheelt alles voor de feel.
Ik kan het weten, met een Halios Seaforth v1.
De Commuter is dan de betere, kleinere keus, hoewel wel echt aan de prijs voor een NH35.
Ik weet niet wat het is, maar ondanks dat ik ze op papier tof zou moeten vinden, die Loriers ‘rub me the wrong way’…te puntige wijzers ofzo en die schakels zijn me iets té retro.
Ik vind, van de geopperde keuzes met name Sinn, Nomos, Astor+Banks en Hamtun iets tofs kunnen toevoegen.
Qua smaak zitten we denk ik ook niet ver uit elkaar.
Zojuist iets besteld. Wat dan? Dat zie je later
Gefeliciteerd met je nieuwe Rolex Explorer!
Sinn 356 ?
Uiteindelijk wil je toch een…
Hahahhaha die blijft me achtervolgen he
Never gonna let it go.
Overigens zou het wel een mooie aanwinst zijn.
Jij niet alleen
Is een hele leuke idd!
Ik kijk al een poosje met een schuin oog naar de Outdoor Chrono.