Ja, tof en kan veel banden hebben.
Ik heb eens zo’n vijfje mod geval van HanDavinci gekocht voor mijn vriendin met niet de mogelijkheid om banden te wisselen maar geeft niet want hij blijft toch in de doos zitten.
Vrouwen en automaatjes is meestal geen goede combinatie.
Ik vind hem juist heel gaaf op die cognac lederen band is ook een mooie combinatie met die oranje letters. Geslaagde mod zou ik zeggen!
Wederom mooi gedaan hoor.
Vriendelijke look idd, niet over the top en als ie nu weer een beetje draagtijd krijgt en je er weer lol aan beleeft is het toch helemaal prima
Zonder letters is ie niet meer in evenwicht.
Ja dat idee heb ik dus ook
Is het echt waar dat 30 meter waterresistance in 200 m verandert door een andere wijzerplaat? Wow!
Leuk hoor, geniet er van!
Wellicht een donker blauwe vintage band met grijze stiksels?
Ik vind hem wel mooi, maar los van welke band, die secondenwijzer…hmmmm
Wat als je die er helemaal af zou laten?
Ik vind het ook een apart stijltje dat ik kan waarderen!
Een mod met als resultaat een zeer uitgesproken karakter. I love it!
Ik vind m mooi. Op de donkerbruine band
Haha geinig idee. Zou op zich niet misstaan, nog cleaner, maar je ziet wel het ‘gat’ zitten dan.
Overigens zat er een andere secondenwijzer bij de set. Maar IRL vind ik de matte zilveren wijzer juist wel mooi.
@Omanido ja hoe denk je anders dat waterdichtheid werkt. Water is hier al veel langer dan ons dus kan echt wel lezen hoor.
Ik heb hem weet iets aangepast. Ik was niet tevreden over de wijzers. Ook al gaven ze een ‘clean look’ die ik zocht, bleef ik ze iets te ielig vonden ten opzichte van de lume stippen. En de lume van de wijzers… of beter gezegd het ontbreken ervan, ging me echt tegenstaan. Eén zonnestraal en de Seiko lume is gloeiend gifgroen en de wijzers… niks.
Aftermarket wijzers zijn bij Vostoks prima, maar bij Seikos voortaan een no go.
De secondenwijzer is gematteerd, dat vind ik mooi passen bij de kast. Dus ook de bijbehorende uur- en minuutwijzers erbij besteld via @Voordeligbijdetijd Ik ben op zich totaal geen fan van de Samurai wijzers. Maar als ik zicht naar witte of matte oem wijzers, kwam ik alleen maar hier op uit. En meteen maar een kanji dagschijf erin, als we toch bezig zijn.
Het resultaat:
Hij heeft ergens wel iets weg van een Tudor BB36 of 41. Lachen man.
Ik vrees dat ik mijn woorden terug moet nemen.
cool, dankje!
Yesss. Nice