Ben ik heel gemeen als ik mijn woorden terugneem en zeg: het gaat van kwaad tot erger
Ja dat ben ik. Stoute Metin.
Ik liep net weg en ik dacht. Fuck. Hij gaat zeggen dat hij terugneemt: geniet van je mod.
eikel
Hahah, ben gewoon jaloers dat jij kan modden
Gaaf, ik heb ook nog zo een vijf je liggen die ik ook wel zo zou willen.
Erg mooi, straalt rust uit, hou daar erg van!
Het spijt me echt dit te moeten zeggen, maar:
De originele SKX is mooier. De originele SNK805 is veel mooierâŠ
Waarom toch? Dat je op iets of iemand uitgekeken bent, prima, daar kunnen wegen zich voor scheiden, maar om het object in kwestie nou op deze manier te molesteren vind ik wat gortig.
Vandaar mijn Kill it with fiyaah keuze: Het is niet menswaardig, en ik stem er voor om hem uit zân lijden te verlossen.
Ik kan er wel serieus op in gaan maar
Excuses aanvaard
Je bent gemeen.
Ik moest even opzoeken of ik mijn mening al heb gegeven.
Dit klinkt als mij.
Status quo.
Je hebt je niet gehouden aan één van de basisregels uit het ongeschreven mod-handboek.
âMod slechts wanneer het een verbetering isâ.
Nou, ga maar vast liggen bloeden in een hoekje, de zuurstokken hier blieven het niet.
Ik vind 'm cool.
Ja ik ook, ik heb zelf ook zoiets, maar goed ik ga de aansteker nog even zoeken, want het moet er nu aan volgens de geleerden.
Ik verander hem ook om de haverklap, is een soort restjes project.
Hee, @Dao was zelf degene die de poll optie maakte. Wie ben ik dan om daar geen gebruik van te maken?
Ter verdediging van @Dao, daar hou je je zelf ook negen van de tien keer niet aan.
Meestal zijn mods voor mij de perfecte illustratie van het feit dat niet iedereen gevoel voor ontwerp heeft.
Knappe mensen hebben ook gevoel Chris, dit doet mij pijn.
Just kidding. Een paar berichten terug ben ik ook gemeen geweest
Een laatste tip voor @dao: just save the ocean and skip the 5
Om het goed te maken: Als het je wel lukt, dan worden het vaak erg, erg geile mods. Zoals met die SARB en die DJ.