I know, zat het net te vergelijken. Jammer dat die lume van die wijzers bijna non existent is.
Ach, het houdt me van de straat
I know, zat het net te vergelijken. Jammer dat die lume van die wijzers bijna non existent is.
Ach, het houdt me van de straat
Ach, dat ben je wel gewend toch van de Vostokās
Ik heb ook al een paar keer de Samurai gepast maar de wijzers doen het voor mij niet zo. Misschien moet ik die dan maar gaan modden.
Maar eerst de SKX onder handen nemen, daar heb ik bijna alles voor binnen
Ben ondertussen begonnen met de Casio AE 1200 maar dat ging niet helemaal goed
Hier vast een sneak peak:
Wat
Ben benieuwd haha
Ik had de acetonvrije nagellakremover van mān vriendin gepakt. 50/50 verdund met water maar dat werkte niet. Steeds een beetje erbij tot de letters met veel moeite vager werden. En toen ineens werd het zilver dofā¦
Ja maar helemaal zo afgeplakt en knoppen eruit⦠ik dacht je hebt geprobeerd de kast te spuiten ofzo
Heb ik ook
To be continuedā¦
De cirkel is bijna weer rond originele wijzers er op, behalve de secondenwijzer, kanji dagschijf, saffier en nato.
@Fate_Amenable_To_Change @Watch2Morrow thoughts?
Zo is ie prachtig. De secondenwijzer doet het goed, Kanji is altijd cool (dinsdag doet me aan borsten denken, daās altijd mān ezelsbrug om de dag goed te zetten) en saffier is welkom.
Zo wil ik 'm ook wel hebben.
Wat @Watch2Morrow al zei.
Letters wegpoetsen en op cognac bandje zou perfect zijn!!!
Ik vind de SNK805 wel een mooie kast maar de wijzerplaat vind ik niks. Opzouten met al die cijfertjes.
Smaak verschilt gelukkig!
Ah, je houdt niet van field watches.
Mijn tip zou onder die omstandigheden zijn om er geen te kopen. Dan hoef je ook niet te doen alsof het een SKX is, later.
Yes, zo is ie ok
Haha! Mijn SKX doet ook al alsof hij geen duiker is
Black bay 41 denk ik? Vind ik inderdaad ook erg mooi!
Heb trouwens twee nieuwe bandjes binnen hiervoor. Ben benieuwd wat de twee grootste critici in dit topic (waarvoor dank ook @Watch2Morrow) ervan vinden
Zelf had ik van de canvas army meer verwacht en vind ik de mosgroene suede beter passen dan gedacht.
Gentlemen?
Dat niet, maar ik wil wel even antwoorden.
Erg gaaf.
Ik vind ze goed.
Ik sluit sluit me aan bij @HanDagPinkie