Dao wil minder willen

Eerlijk, mijn eerste stap zou zijn eerst die 2 dozen opstoffen, dan verkopen en 1 écht mooie doos kopen. Dan alle horloges met datumvensters eruit. En ook die met te weinig wijzers.
Grapje hoor, datumvensters kunnen wel maar dan wel op een normale plaats en een beetje mooi afgewerkt.
Overigens zie ik best wel wat leuke horloges dus let op wat je wegdoet :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik kom een end in de buurt van de suggestie van @TonD. De Seiko’s eruit, dat ruimt behoorlijk op en dan een mooie vintage Omega ervoor in de plaats. Of de Longines die Ton voorstelt.

Overigens heb je een hele mooie collectie, dat moet gezegd.

2 likes

Hahaha altijd gehad dit… nu heb ik het andersom: er zitten er nog steeds 3 in!! :sob:

Uhhh nee :joy: maar wel creatief gedacht

:cold_face:

Haha ja dat misschien sowieso. Overigens zie je het stof normaal niet zoals op deze foto’s :joy:

Verder, thnx voor alle suggesties tot nu toe, ook al reageer ik niet op alles en iedereen.

Jullie brengen me aan het denken dus dat is mooi

3 likes

Tudor eruit: is toch net geen Rolex.
Meistersinger eruit: was al stuk bij aflevering.
Dan Henry eruit, en een Breitling Bentley kopen, heb je een leuke vervanger voor die leuke Dan Henry.

1 like

Speedmaster ja, Submariner bleeeeh die is inmiddels wel een beetje afgezaagd… vind ik.

1 like

Mijn 2 cent:

De seiko 5 irt de tudor voegt imo weinig toe, dus die kan weg.
De certina idem vanwege de sarb017.
De sarb033 óf de presage behouden.
En verder heb ik helemaal niets met christopher ward dus die zou ik ook eruit doen, daarnaast is 'ie waarschijnlijk te groot voor je pols.
Daarnaast zou ik de skx mod op een standaardje in de kast zetten om naar te kijken, heb je weer een plekje in de kist gewonnen.

Dan ben je er al 5 kwijt, en heb je een leuke zak geld om iets nieuws mee te kopen (of niet :wink:)

1 like

Ik kan je niet helpen maar leuk om te zien dat je de Smiths nog in de collectie hebt :+1:

Mocht je die weg doen stuur dan een pb, blijft toch een leuk ding :joy:

1 like

Het meeste eruit en een aantal horloges erin uit een hoger segment. Kwaliteit boven kwantiteit. :+1: Dat is mijn advies. :sunglasses:

1 like

Mooie collectie! En ik heb elke ochtend al stress om te kiezen met mijn bescheiden collectie van 6 horloges :joy:

1 like

Hou de Longines, de Tudor en één van de Seikos.

Alles eruit…
De 3 waar je het meeste spijt van hebt weer zoeken en kopuhhh… Immers de hunt bla bla :smirk:

1 like

Hoe meer keuze hoe makkelijk kiezen :innocent:

Maar deze weg doen:
Tudor
Pressage
Alpinist
Seiko Yachtmaster
Longines
Meistersinger

Mocht je daarvan niks weg willen doen dan deze weg:
Meistersinger, hoe dan ook. Analoog klok kijken doe je voor je hobby, bij deze lijkt het al te veel op werken.

1 like

De MeisterSinger eruit. Je wil niet gezien worden met een bloeddrukmeter om je arm. :upside_down_face:

4 likes

En bedankt hè :rofl:87899101

3 likes

Zes is zat.

3 likes

Je zou de Smiths ook nog kunnen weg doen. In mijn ogen zijn de Tudor en de Longines de toppers… De Chr Ward en de Certina vind ik ook wel tof. Meistersinger vind ik dan weer niets.

2 likes

Iets met spijker en kop

2 likes

Zal niet gaan strepen in jouw collectie, maar op z’n minst een bescheiden Omegaatje zou niet misstaan in jouw verzameling!

1 like

Drie Hans, drie!

1 like

Neh, is toch helemaal niet erg. Ik zie dus het probleem niet ( vervolgens blijven ontkennen dat er überhaupt een probleem is😉)

1 like