Dao

Goed zaken doen met @Dao

Goed contact, snel en correct geleverd.
Prima dus! :+1:

1 like

Fijne deal met Dao. Reageerde op mijn WTB en daarna ging alles snel en soepel. Bezel gekocht en die was goed verpakt en heel snel hier. Top!

1 like

Van Dao een clean bezel overgenomen.
Fijn contact en snelle verzending.
Aanrader!

Ik had gereageerd op een post van @dao in het wdwv topic. Stuurt hij me later op de dag een pb net terwijl in de kinderen in bed aan het leggen ben…:tired_face:
Gelukkig toch nog op tijd gereageerd zodat ik een mooie NA om de pols kan gespen.
Prima zaken doen met Dao, kan er niets anders van maken. Prettige communicatie, prompte versturing, top!

2 likes

Je was me net voor: you Lucky b…!
Fijn voor je en voor @Dao

1 like

Leuk gebabbeld en een mooi bandje overgenomen. :+1:

1 like

Prettig zaken gedaan met @Dao. Mooie Vostok van hem overgenomen.

Vriendelijke jongen, en horloge werd snel verstuurd. Volgens mij was hij de boel al aan het inpakken terwijl ik vergeten was om een adres door te geven :smiley:

2 likes

Bandje overgenomen van @Dao wat weer een fijne bedoeling was. Snel en prettig gehandeld, top dus :clap: :+1:

1 like

Voor een leuke prijs een idem dito bandje overgenomen van @Dao, Prettige communicatie, prompte verzending, kortom zeer prettig zaken doen met Remco aka @Dao :handshake: Wederom bedankt!

1 like

Van @Dao een aantal setjes wijzers overgenomen. Vlotte deal en gisteren heeeel keurig verpakt binnengekregen. Dat is fijn zakendoen. Top

1 like

@Dao had graag een horloge van mij gekocht. Ik heb hem gepaaid met een ander horloge :blush:

Snelle deal, aangenaam contact, snelle betaling.
Thx !

2 likes

Perfecte deal met @Dao gedaan en nog voor ik goed en wel betalen had gedrukt, was hij alweer online voor een reactie. Heerlijk wanneer iemand ook mijn tempo bezigt. :grin:
Dank je wel Remco en wat mij betreft any time again! :+1:

2 likes

Wederom een prettige transactie met Remco aka @Dao , een Seiko OSC secondenwijzer - Katanakaji overgenomen en natuurlijk als voorheen snel en prettig geregeld, Nogmaals bedankt en wellicht tot de volgende keer :ok_hand: :handshake: :sunglasses:

1 like

Clasp aan @Dao verkocht. Betaling super snel gedaan, clasp dus gelijk op de bus. Done!
Fijne samenwerking :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

1 like

Paar bandjes overgenomen van Remco @Dao , zoals gewoonlijk snelle en vriendelijke reactie en dito verzending! Dank Remco en weer tot de volgende :+1: :sunglasses:

1 like

Mooie vlotte aankoop gedaan wij @Dao :ok_hand:
Verzendkosten naar België vielen hoger uit dan verwacht maar wou dit volledig op zich nemen. Hulde!

Top verkoper :+1:

1 like

Goed contact gehad met @Dao en het pakketje was snel opgestuurd in een nette verpakking. Al met al dikke prima :sunglasses:

1 like

Snelle aankoop gedaan en het was ook snel verzonden :+1:
Vriendelijke communicatie, 10/10 would buy again :ok_hand:

1 like

Binnen een vrij korte periode twee keer een aankoop gedaan bij @Dao
Laatste was de Royal Boctok die zorgvuldig verpakt door de koerier bij mij werd afgeleverd. Het werkelijke resultaat was nog mooier dan de foto’s in de advertentie. Heel blij met Remco, top verkoper. :+1::+1: Aanrader.

1 like

Ik heb zonet een Orient horloge overgenomen van Remco @Dao. Goede, vlotte communicatie en een snelle verzending. Alles top en ik heb weer een leukerd bij in de collectie!

Remco, bedankt man!

1 like