Dao

Eind juli/begin Augustus een Seiko skx009 mod van Remco @Dao overgenomen.
Super snelle communicatie en verzending.
En hij is de oorzaak dat ik hier ben :wink:

100% Top.

1 like

Wauw. Ik dacht dat alleen mijn dochter dat kon zeggen (maar die praat nog niet) :joy: bedankt man en blij dat je me benaderde voor de deal! :+1:t2:

1 like

Horloge van @Dao overgenomen. Snelle communicatie, vlotte verzending en een vriendelijke kerel. Aanrader!!! :+1:t2:

1 like

Vd week een ruildeal gehad met Remco @Dao. Ging zeer snel en voordat ik het wist had ik mijn nieuwe horloge binnen! Was allemaal zeer goed en bomproof verpakt alleen had meneer van de post het pakketje denk toch iets te hard laten vallen waardoor de chronopusher niet werkte maar heb die gelukkig zelf weten te fixen! Remco bedankt voor de mooie klok en tot spreeks!:+1:

1 like

Prima ervaring met @Dao … er was een klein probleempje, en hij heeft het onmiddellijk opgelost!

1 like

Bandje over genomen van @dao. Prima transactie, zoals het hoort. Zeer tevreden :+1:t2:

1 like

Hier ook, van @Dao een bandje overgenomen. Snel en plezierig. Precies volgens de beschrijving ook.

1 like

Fijne ervaring met @Dao! CWC G10 gekocht van hem. Super prijs, snelle deal en snelle verzending! Aanbevolen! :blush: :+1:

1 like

Seiko Tank overgenomen van @Dao, vriendelijke communicatie en snelle verzending. Dank.:+1:

@Dao’s Seiko SNXS73 overgenomen. Transactie op een goed halfuurtje beklonken, ±24u later lag 'ie al op m’n (Belgische) deurmat.

Vlotte communicatie, fijn horloge… Bedankt Remco!

1 like

Hierbij ook een dikke duim voor Dao :+1:

Prettig contact en vlotte afwikkeling, aanrader :slight_smile:

1 like

Alweer een tijdje geleden aan @Dao een horloge verkocht. Dit was uiteindelijk een horloge met gebreken. @Dao de kans gegeven dit te laten repareren, waarna hij later alsnog de door hem beloofde betaling na is gekomen, had helemaal niet gehoeven maar toch; dit typeert hem uiteraard wel in positive zin. Topvent en doe hier in alle vertrouwen weer graag ‘zaken’ mee. Tnx Dao :smiley::+1:

1 like

Ik heb het privilege gehad een Bulova accutron te mogen overnemen van @Dao. Prachtig horloge dat perfect voldoet de beschrijving. Voor de rest ook vlotte communicatie en snelle afhandeling. :+1:

1 like

Horloge overgenomen van Remco a.k.a. @Dao

Zeer net en snel contact en horloge precies zoals omschreven in adv.

Aanrader !:ok_hand:

Wellicht tot een volgende deal :wave:

1 like

Horloge overgenomen van @Dao. Snel verzonden (wel jammer van een dagje vertraging bij PostNL :wink:) en keurig ingepakt. Prima zaken doen dus :+1:

1 like

Een mooie Modaine Evo, met garantie, overgenomen. @Dao reageerd snel en het versturen ging ook supersnel. Het pakket was goed verpakt. Al met al een prima deal en verkoper! :+1:

Ik heb een horloge aan @Dao verkocht, maar nooit geleverd. Geld ontvangen en hij heeft niets. Prima geregeld! :+1:t2:

Helaas is het verstuurde horloge aan Dao gestolen. Erg jammer dat hij niet van de prachtige Glycine Airman heeft kunnen genieten. In samenwerking gelukkig (grotendeels) het geld teruggekregen van PostNL. Contact was goed en een prima kerel👍🏻

1 like

Louter lof voor de communicatie, foto’s, beschrijving en het versturen van het horloge.

10/10

Prachtige Seiko5 Silver Skindiver Daomod van @Dao overgenomen, prettige en duidelijke communicatie en verzonden volgens afspraak.:ok_hand::+1:

Prima transactie, Timex reissue 1978 via @Dao gekocht.
Prettige communicatie en horloge zoals beschreven.
Fijne collega liefhebber :wink:

2 likes