Dao

Leuke mod van @Dao overgenomen. Snel en goed afgehandeld. Top.

1 like

Seiko Flightmaster van @Dao overgenomen. Snelle en heldere communicatie. Horloge precies zoals omschreven. Helemaal top dus.

Bedankt Dao :+1:

1 like

Horloge gekocht van @dao. Horloge bleek bij binnenkomst toch niet bij mijn karakter passen, maar dit deed niks af aan de deal. Snelle verzending, Nette prijs en een keurige communicatie.

@dao bedankt!

1 like

Gisteravond op een onmogelijk tijdstip mijn interesse uitgesproken in een horlogebox die @Dao te koop had staan in het blauwe gedeelte. Ik kreeg ondanks tijdstip een zeer snelle respons en vandaag al een Track&Trace-code. Top service !

1 like

Drie horlogebandjes overgenomen van Dao/Remco.
Vlotte communicatie, goede deal en prima bandjes.
Zou direct weer zaken doen met Dao.
Nu kijken of mijn Poljot een bandenswapper is.:grinning:

Remco bedankt!

1 like

Ome @Dao heeft me ten langen leste z’n PRS-29 verkocht. Het was leuk, ook zonder koffie. Prompt, mooie communicatie en al die dingen meer die jullie al wisten.

Aanrader!

Enne, die kop koffie houden we nog een keer tegoed!

1 like

Horloge overgenomen van @Dao prima deal en snelle verzending. Toppie dus!

1 like

Fantastische vent, die @Dao! Naast dat hij gave mods maakt, waaronder mijn all-time favoriet de zalmroze Seiko 5, wilde hij ook “zijn” oude Orient President terug overnemen. Zo gezegd zo gedaan, ik wens je er veel draagplezier van en hopelijk tot in de toekomst! :+1:

2 likes

Prachtige two-tone Certina DS Action diver overgenomen van @Dao. Horloge in topstaat, zoals ook op beeld en in woord in de advertentie. Van Dao kan je dus zeker op aan! Fijne communicatie en vlotte levering door dit top forumlid, aanrader! :+1:

2 likes

Ik heb mijn PRS-29 aan ome @Dao verkocht. Blijkbaar heeft hij vaker last van seller’s remorse. Dat schept een band. Maar ik kan me alleen maar bij de wijze woorden van een voorgaande spreker in dit topic aansluiten:

:rofl: Veel plezier er mee, Remco! Tot de volgende keer dat ik 'm over neem.

Horloge gekocht van @Dao.

Alles was prima in orde. Dank.

Na veel geduld kwam een aantal dagen geleden eindelijk het moment dat @Dao afscheid kon nemen van zijn zalmroze Dao mod :smiling_face_with_three_hearts:. Nu had ik hem daar al diverse malen over gestalkt, omdat ik het een geniale mod vond en hem graag ter zijner tijd aan mijn dochtertje zou geven. Vandaag was het zo ver en heb ik deze unieke Dao Seiko 5 mod mogen overnemen. Het zal nog wel wat jaren duren voordat mijn dochter hem zal dragen, in de tussentijd zal ik hem zelf om de pols slingeren bij gelegenheden.

Super verpakt, leuke communicatie, super geregeld. Meer dan genoeg schakels voor papa’s 19,5cm polsen en dus al helemaal voor een dame :wink:.

Nogmaals enorm bedankt kerel, er wordt goed voor gezorgd!

2 likes

PRS-29 van @Dao gekocht. Ik vermoed dezelfde die @Fate_Amenable_To_Change een tijdje van hem in bewaring heeft gehad. Nog steeds een heel leuk horloge. Loopt soepel, verkoop ging soepel.

2 likes

Zojuist een mooie Seiko Diver gekocht van Remco @Dao. Goede ervaring, Remco was zelfs zo vriendelijk om het bandje te verwisselen voor mij aan de deur! Ook konden we even praten over onze gemeenschappelijke hobby namelijk :watch:

Topgozer! Snelle afhandeling en goeie service! Betrouwbaar en prettige interactie.

1 like

Snelle en correcte deal met @Dao gesloten.
Prima ervaring en goede communicatie. :+1:
Tot een volgende.

1 like

Horloge verkocht aan @Dao .
Alles naar behoren, prettige communicatie :grin:

1 like

Ik heb een horloge gekocht van @Dao, snelle deal! De had nog sneller gekund als ik minder twijfel had bij de aanschraf, dat komt omdat ik nu al voor de vierde keer in bezit ben van een MeisterSinger dus ik hield eerst de boot af, toch de knoop doorgehakt, en Doa bleef geduldig met deze adhd meneer, ik heb het idee dat dit exemplaar alles heeft om een blijvertje te zijn.

Niks op te merken aan Dao als verkoper, goede foto’s en hij heeft het horloge duidelijk met respect behandeld.

Blij mee! Bedankt!

Groeten Floris.

1 like

Horloge overgenomen van @Dao Leuk contact, sympathieke deal en hele vlotte verzending.

Hulde !:tada:

1 like

4 horloges over genomen van @Dao, super blij mee en super snelle verzending.

1 like