'Dark mode'

L.S.,

Ondergetekende vroeg zich af of de (nieuwe) forumsoftware ook voorziet in een ‘dark mode’. Zeg maar het optioneel veranderen van de huidige, oogverblindend felwitte achtergrond naar een zwarte c.q. donkerkleurige achtergrond.

9 likes

YouTube, Instagram bijvoorbeeld. Zou een goed idee zijn ja.

2 likes

Is dat niet aan te passen op je mobiel? Alles wat dan zwart is wordt wit en andersom als het goed is. Tenminste, bij de nieuwere smartphones.

Ik zit hier op de nieuwste iPhone en met Safari kan dat niet (zover ik weet) zou wel leuke toevoeging zijn voor de avonduren

1 like

De flex :joy:

5 likes

Helaas geld dit alleen voor de software van je mobiel.

In de instellingen van je iPhone kan je de kleuren inderdaad ‘inverteren’. Dit is echter maar een pseudo darkmode en zal dan ook in andere apps problemen geven qua kleuren. Een echte darkmode zou in de HF site ingebouwd moeten worden.

1 like

Tegenwoordig is 489 euro vrij weinig geld voor een nieuwe telefoon… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Altijd grappig als je bij de telefoon van iemand anders aan Siri vraagt vraagt om de kleuren om te keren haha

1 like

Goed idee.
Als jij meehelpt testen dan gaan we dat doen. We hebben dit al in een aantal andere forums ingebouwd.

27 likes

Haha! Dat is een machtig snelle reactie, zo zonder tag :wink:
Ik ben zeker in om te testen.

4 likes

Ik kom donderdag bij je terug (en als ik dat vergeet herinner me dan maar even :smiley:)

4 likes

Ik ook met iPhone.

1 like

O ja, dat is een goede.

@Chlorophyl met iPhone.
@Mafkees met Samsung Galaxy S9 (meest recente Android-versie) en Chrome, Win10 op Chrome.
@Dpvh op Linux misschien?

2 likes

@JappieH op MacOS! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ja maar nu kan ik niet meer testen haha

1 like

Haha, ik zie hier horloges van vaak 10, 20k of af en toe nog meer voorbij komen en dan is dit een flex? :joy: als ik echt had willen “flexen” had ik wel gezegd op mijn nieuwste iPhone 11 Pro 512GB Max ultra-highend super duper 3 cameras zoom megaled screen phone.

Wilde alleen maar zeggen dat het op de nieuwste iPhone niet zit :joy:

4 likes

Nu zeg je het toch! :joy:

3 likes

Zal een geheimpje verklappen… die heb ik niet… ssst… Ben ik aan t opscheppen… nog erger! :sweat_smile:

:scream: