'Dark mode'

Met Android en de Samsung browser is dat al prima voor elkaar hoor!

Als je er op zit dan denk ik dat het al een redelijk donker beeld zal geven :face_with_hand_over_mouth:

5 likes

Dat is denk ik iets anders dan ‘dark mode’.

Nope, dit is met dark mode ingeschakeld op de “nieuwste iPhone” :stuck_out_tongue_winking_eye:

Oh dat is niet ideaal inderdaad! Ik kan nu gelukkig ook in bed lezen zonder dat ik me hoef in te smeren met zonnebrand :innocent:

Mijn telefoon doet dit trouwens adhv het blauwe licht filter geloof ik.

2 likes

Did you just assume my OS :joy:

4 likes

Precies dit @DHSupport, kan je je berichtje wel snel verwijderen gast… :wink:

1 like

Ik las later je “met safari” zinnetje :smiley:
Ik maak een handmatige switch voor je als goedmakertje.

1 like

Kom er net achter dat bij de Samsung browser dit de oplossing is:

Rechts onderin bij opties

Klopt het? :joy:

1 like

Mijn dark mode is permanent aan maar heeft geen effect op de inhoud van de browser. Alleen op het browsermenu.

1 like

Ik gebruik momenteel een Dark Mode Chrome extensie maar dat is verre van perfect.
Ik zo zeer blij zijn als dit forum ook een Dark Mode verzie zou krijgen.

Nieuwe poging:
Deze optie is het denk ik!

Al die “dark modes” aanzetten en dan zou het moeten werken :grin:

Het is je vergeven, het is al laat. Ik voel mij vereerd, ik leg m’n iPhone nu snel weg die felle kleuren zijn niet goed voor het slapen gaan :wink:

1 like

Ik ben even wat gaan proberen et voila!

Op mijn desktop PC met Windows 10 werkt het wèl, maar misschien niet zoals verwacht. Ik moet er bij zeggen dat ik de dark mode al standaard in windows heb ingeschakeld + een andere standaardkleur (geel i.p.v. blauw) als achtergrond. Mijn verkenner/explorer heeft dus een zwarte achtergrond met witte letters, maar bijv. in Word werkt het niet!

Daarnaast heb ik in de instellingen van mijn browser ook darkmode aan staan en kan ik dat per website schakelen met een dark mode icoontje in mijn werkbalk rechtsboven. Dit werkt zowel in Edge als in Chrome.
Voor de weergave van het Forum geeft dit het resultaat zoals in onderstaande screen prints.
De wat wonderlijke geelgroene achtergrondkleur die er dan bij mij ontstaat is mogelijk het gevolg van mijn instellingen in Windows…
Dark mode uit

Dark mode aan.

Met telefoon weergave heb ik geen ervaring, cq ik heb het nooit geprobeerd. (ik heb een Sony met Android)

Overigens heb ik de Dark mode op HF zojuist, na dit experiment, weer gauw uitgezet. Ik vind het niet prettig lezen en de lichtgele / witte achtergrond met zwarte letters in de native weergave bevalt mij veel beter.
Maar… leuk om eens te proberen.

1 like

Eind van de week is er een échte dark mode en onder Windows doet ie het zelfs vanzelf. Nog even geduld!

15 likes

Wordt het niet gewoon een keer tijd dat dit nicotine gele kleurtje overboord wordt gegooid. :smile::+1:t2:

3 likes

Cool.
Het wordt steeds mooier hier :grin:
en lastiger om de telefoon weg te leggen en wat anders te doen :sweat_smile:

Cheers,
Lowieke.

Ik gebruik Linux voor alles en nog wat maar zeker niet voor m’n “dagelijkse os” .
Mis ik wel de kans om bij ieder feestje ongevraagd te vertellen hoe Linux het superieure OS is maar daar heb ik vrede mee.

4 likes

Draait een S9 op Android 10?
Anders kan ik nog wel helpen als het nodig is.

Nog wel even een andere vraag @DHSupport


Ik woon in Gelderland enig idee waar dat stukje Zeist vandaan komt?

2 likes

Geolocatie op basis van IP adres is gewoon onnauwkeurig.
Bij mij staat er Zaandam en ik zit in Rotterdam.

1 like