'Dark mode'

@Ri_ck

Instellingen > toegankelijkheid > weergave en tekstgrootte > slim gekeerd

Maar dit is niet helemaal hetzelfde als ‘dark mode’.

Maar het kan. Je kan deze functie ook aan de powerknop toewijzen zodat je na 3x klikken overschakelt.

2 likes

Dat is dus geen donkere modus maar een trucje , wat zelden echt goed werkt.

2 likes

Ik help ook graag testen op de Xiaomi Mi 9t pro!

Dat gekke uitsteeksel van Gelderland hadden ze ook gewoon bij Utrecht moeten trekken. Net als dat gekke uitsteeksel the van Zuid-Holland.

Ja maar de CIA weet al waar mijn huis woont. :male_detective:‍♂ :male_detective:‍♂

Bedankt voor het snelle antwoord.

5d00ba16b1014accad3980dc51bfbb8b--meme-pics-funny-pics

Zuid Holland snap ik nog.

1 like

Of heel Utrecht gewoon bij Gelderland, probleem ook opgelost :+1:

2 likes

Neeeeee :joy:

De dark mode is te testen door naar https://www.horlogeforum.nl/my/preferences/interface te gaan en daar Dark te kiezen. Ik nodig iedereen uit om even te testen en hier in dit topic zijn of haar feedback te posten.

Wanneer we alle feedback verwerkt hebben dan schakelen we in dat het theme zich automatisch aanpast aan de voorkeursinstelling van je besturingssysteem.

5 likes

Super. Hij staan aan.

Galaxy S9 op Android: de header is niet dark. De rest wel.

Ziet er hier goed uit op ios. Alleen de header nog niet.

2 likes

Dat klopt, de header is niet dark. Het logo is namelijk rood op lichtgeel. Dan hebben we de keuze tussen een lichtgeel blokje in een donkere header, of een lichte header. We hebben voor het laatste gekozen.

2 likes

Mooi dat er een Dark mode komt. Wel zou ik zeer graag zien dat we zelf de keuze kunnen maken…onafhankelijk van de besturingssysteem instelling. Ik gebruik Dark mode op m’n iphone maar wil waarschijnlijk de normale modus blijven gebruiken in Safari browser.

2 likes

Ik denk persoonlijk dat handmatig instellen, zoals wij net hebben gedaan, perfect werkt.

2 likes

Dan mist 95% van de mensen het weer.

We gaan het op automatisch zetten maar je krijgt een vinkje in je voorkeursinstellingen waarmee je dat kan uitschakelen zodat je handmatig kan kiezen wanneer je dat wilt.

6 likes

Ziet er goed uit! Automatisch zou ook mijn voorkeur hebben.

1 like

‘Opt out’, dus. Prima lijkt me!

Op mijn iPhone ziet het er top uit!

1 like

Kan met de Iphone ook inderdaad. Heb het zo ingesteld dat je kan switchen met kleuromkeren.

Ik begrijp de keuze om de header in de standaardkleur te houden (maar mooi is het niet).
De Dark-Mode leest voor mij erg prettig, dus ik ben blij met de keuze.
Het zou helemaal prachtig zijn wanneer je per apparaat kunt kiezen, want op mijn telefoon wil ik het graag permanent aan.
Maar op PC/Tablet ben ik er nog niet uit wat de voorkeur heeft.
Nog even wat langer gebruiken om te zien of het went en een blijvertje is.

Cheers,
Lowieke.