Ja tot nu toe ziet het er goed uit. Ook wordt de keuze goed opgeslagen op mijn profiel zodat ik dark mode op elk apparaat heb. Alleen die banner ja… zit je alsnog naar een witte streep te kijken.
Daar is wel iets op te bedenken toch
Hier met transparante background dan werkt hij op beide thema’s.
Een hersenkronkel: mocht de lichte header worden aangehouden dan bestaat er ook geen reden om het ‘belletje’ van meldingen een andere kleur te geven. Deze is nu nl. donkerblauw bij mij en niet per se goed afleesbaar.
NB: spijkers, laag water, muggenziften, slakken, zout. Etc. Ik probeer gewoon grondig te zijn in mijn feedback.
Dank!
Deze is het echte probleem: https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/e/e/3/ee33241f3a22169d4e9ae6bee394c732dc799888.png
Heel fijn hoor, dit zijn dingen waar we wat mee kunnen.
Die is van zichzelf al enorm lelijk uitgesneden zie ik nu
Ik zal eens kijken.
edit:
Slordige poging, ik heb geen tooling die echt een colors kan replacen o.i.d. dus iemand anders mag nog een poging doen
Dus welke photoshop wizzard schoont dit even op
Dik tevreden over de darkmode👍🏻 op het logo na, maar dat wist je natuurlijk al. Nog wel even dikke duim voor het nieuwe HF. Het werkt geweldig en ziet er beter uit dan ooit.
Dark mode (Chrome op ChromeOS) ziet er prima uit!
Zal hier vaak gebruik van gaan maken (als de banner issue is opgelost)
Goed initatief @Mafkees!
Ik kan het niet vinden op mijn Nokia 6310 (?)
Ziet er goed uit. Ik moet wel zeggen dat ik zwart toch niet zo kan waarderen, als dat ik hoopte. Misschien omdat het contrast nu gigantisch is met de witte letters etc. Verder doet de weergave het prima op Edge.
Wanneer komt er een grey mode?
Ziet er goed uit!
Twee verbeterpunten die ik zo snel zie:
- De header ook dark. Ik weet dat het logo dat nu tegenhoudt, maar ik heb alle vertrouwen dat hier wel een goede Photoshopper zit
- Bij het normale thema heb je in de topiclijst / bij berichten een soort van onderscheid tussen de berichten door een subtiele kleurverandering (zie foto hieronder). Dat maakt het wat makkelijker topics / berichten te onderscheiden. Kan dat ook doorgevoerd worden in de darkmodus?
Foto kleurverschil oude thema:
Op mijn Mac ziet alles er ook wel prima uit, maar ik krijg er echt flinke hoofdpijn van. Dark mode heb ik dus gelijk weer uitgezet…
Zo dan?
Werkt top!
Het zwart in de topics is wel heel erg zwart. Samen met de witte letters gaat dit nog altijd niet heel comfortabel voor de ogen zijn denk ik.
Beter is misschien voor het donkergrijze te gaan waarmee het zwart wordt afgewisseld in het overzicht:
Dit is al een grote verbetering ja. Well done DHSupport